Richard's JCW'tje (gedachtes om te verkopen)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Volgens mij niet....is bij jou de bumper niet met een extra schroef oid vastgezet, waardoor t plastic naar beneden word getrokken of zo?
- Richard030
- Bijna verslaafd
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Bericht
moest ik geen gp gehad hebben, had ik zo'n mini als die van jouw gekocht.
juist misschien andere velgjes onder en het gaas in de achterbumper in het zwart gezet!
top auto, veel plezier!
juist misschien andere velgjes onder en het gaas in de achterbumper in het zwart gezet!
top auto, veel plezier!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
@ GreyCooperS zitten inderdaad op de voorbumper, bij de betreffende "deukjes" bevestigingen (van de bumper zelf, dus niet achteraf erbij geschroeft).
@Ivo klopt, gozer woont in Haaksbergen..
Thanks voor de reacties
Ben er ook zeker helemaal happy mee!
Wie kan ik btw voor een nieuwe avatar benaderen?
@Ivo klopt, gozer woont in Haaksbergen..
Thanks voor de reacties

Ben er ook zeker helemaal happy mee!

Wie kan ik btw voor een nieuwe avatar benaderen?

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kun je eens een foto maken van hoe dat eruit ziet? Want vind het toch een beetje vreemd, zo zat mijn aero bumper in ieder geval ook niet....Richard030 schreef:@ GreyCooperS zitten inderdaad op de voorbumper, bij de betreffende "deukjes" bevestigingen (van de bumper zelf, dus niet achteraf erbij geschroeft).

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Idd vreemd...lijkt alsof de boel te hard is aangedraaid...mar de bevestigingen zitten naar voren en niet naar beneden, toch?
En voro je avatar even Berthil een PM sturen met je verzoek. Hij maakt eens in de zoveel weken weer een nieuwe batch
En voro je avatar even Berthil een PM sturen met je verzoek. Hij maakt eens in de zoveel weken weer een nieuwe batch

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb foto's er van gemaakt, ben alleen niet thuis dus zal ze vanaaf ff uploaden. Zowel van voor als achterkant..
Oke dan ga ik straks ook Berthil even een pb sturen
Oke dan ga ik straks ook Berthil even een pb sturen

- Richard030
- Bijna verslaafd
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Oke, vanavond ff m'n torx setje tevoorschijn halen. Kijken of ik iets af kan stellen. Thanks voor de tip! 

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Thanks
Voorlopig lekker touren.. Ben wel aan het bedenken of ik de chrome accenten wil zwart hebben. Waarschijnlijk het eerste wat ik doe, is m'n koplampen voorzien van carbon ringen

Voorlopig lekker touren.. Ben wel aan het bedenken of ik de chrome accenten wil zwart hebben. Waarschijnlijk het eerste wat ik doe, is m'n koplampen voorzien van carbon ringen

Onze sponsors