build n°3 : LB Clubman S SOLD
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
hier een foto van de slangen

ze staan idd wel lekker cool.
vooral de slang naar de ic zou een klein verschil geven omdat die delete er dan tussenuit is.
die gaat er pas binnen een week of 2 samen met de ic erop.
@fred: verbruik is idd wel net iets anders , en heb nu ook terug zwarte uitlaattips

ze staan idd wel lekker cool.
vooral de slang naar de ic zou een klein verschil geven omdat die delete er dan tussenuit is.
die gaat er pas binnen een week of 2 samen met de ic erop.
@fred: verbruik is idd wel net iets anders , en heb nu ook terug zwarte uitlaattips

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
nee , nog altijd niet
nog geen tijd gehad, er liggen nog veel dingen klaar om op de mini te zetten.
ik ga zowiezo nu nog maar de bestuurderstoel erin zetten en na november de passagiers, een hoogzwangere vrouw past niet zo prettig in een jcw stoel
van het moment er verandering in komt post ik wel wat goede pics

nog geen tijd gehad, er liggen nog veel dingen klaar om op de mini te zetten.
ik ga zowiezo nu nog maar de bestuurderstoel erin zetten en na november de passagiers, een hoogzwangere vrouw past niet zo prettig in een jcw stoel

van het moment er verandering in komt post ik wel wat goede pics
- Blueclubbie
- Leerling Mini lid
Bericht
zwarte koplamp ringen zouden niet mistaan. Ik heb ook een r55 in die kleuren combinatie en JCW aero pakket en de zwarte grill omlijsting past er in mijn mening enorm goed bij.
Slechte foto's met telefoon, maar gaat om het idee

Slechte foto's met telefoon, maar gaat om het idee

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Hey blueclubbie, bedankt voor de tip maar ze worden sowieso in Lightning blue gespoten.
De grillomlijsting , aero side scuttles en alle achterste zilveren delen trouwens ook.
De grillomlijsting , aero side scuttles en alle achterste zilveren delen trouwens ook.
- Blueclubbie
- Leerling Mini lid
Bericht
@Kenny Cooper dat klink ook heel nice. Success met de build
ik vind dat juist best leuk, ieder eigen mening I guessspeedy schreef:goede keus want vind zwarte ringen op camden lampen best mooi maar zo op zilveren lampen steekt het erg af

@Kenny Cooper dat klink ook heel nice. Success met de build
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zou ze ook in kleur spuiten. Zwart steekt naar mijn mening te sterk af, alhoewel het wel mooi kan zijn als je Camden/Joey-mod lampen hebt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
@Batje : wrap nog steeds niet binnen
daarstraks nog even een boos mailtje gestuurd.
wel kan ik zeggen dat ondertussen een akrapovic delete-R binnen is en nieuwe gegroevde en geboorde schijven.
kan haast niet wachten om alle zooi te monteren maar momenteel ontbreekt het mij aan tijd.

daarstraks nog even een boos mailtje gestuurd.
wel kan ik zeggen dat ondertussen een akrapovic delete-R binnen is en nieuwe gegroevde en geboorde schijven.
kan haast niet wachten om alle zooi te monteren maar momenteel ontbreekt het mij aan tijd.
Onze sponsors