Koenv R53 PW-> wieltjes
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Pff het mag niet piepen,het mag geen stof afgeven,......leg er dan de gewone standaard blokjes op lol...
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo de Mini is vandaag weer even bij Beek geweest.
Thermostaat van Krumm is geplaatst, even een lekker stukje om gereden naar huis en de watertemp blijft een beetje tussen de 75 en 78 graden hangen.
Bleef een probleem houden met mijn olie temp, wat bleek is dat de koeler niet helemaal goed hing, deze is dus aangepast en hangt nu strak tegen de radiateur aan. Tevens de olie gewisseld van 0w40 naar 10w60. Olie is iets dikker en kan beter tegen hoge temperaturen.
Na het ritje naar huis bleef de temp. keurig tussen de 85 en 90 graden. Ben benieuwd hoe hij het on track gaat houden. De 28e mogen we weer
.
Tevens heeft Ghisbert het op- en afbouwende koppel iets aan kunnen passen ( bij terug schakelen van 2 naar 1 voor bijvoorbeeld voor een stoplicht dan zakte mijn toeren naar 400, waardoor hij nog wel eens afsloeg ). Daar zijn we nu gelukkig ook vanaf
Thermostaat van Krumm is geplaatst, even een lekker stukje om gereden naar huis en de watertemp blijft een beetje tussen de 75 en 78 graden hangen.
Bleef een probleem houden met mijn olie temp, wat bleek is dat de koeler niet helemaal goed hing, deze is dus aangepast en hangt nu strak tegen de radiateur aan. Tevens de olie gewisseld van 0w40 naar 10w60. Olie is iets dikker en kan beter tegen hoge temperaturen.
Na het ritje naar huis bleef de temp. keurig tussen de 85 en 90 graden. Ben benieuwd hoe hij het on track gaat houden. De 28e mogen we weer

Tevens heeft Ghisbert het op- en afbouwende koppel iets aan kunnen passen ( bij terug schakelen van 2 naar 1 voor bijvoorbeeld voor een stoplicht dan zakte mijn toeren naar 400, waardoor hij nog wel eens afsloeg ). Daar zijn we nu gelukkig ook vanaf

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
19 sept zijn wij er met de seven ( vrij rijden ) Sport en supersport kun je ook mee doen met rolbeugel!
28 sept is van driving fun, alleen straat legale auto's toch?Koenv schreef:Zo de Mini is vandaag weer even bij Beek geweest.
Na het ritje naar huis bleef de temp. keurig tussen de 85 en 90 graden. Ben benieuwd hoe hij het on track gaat houden. De 28e mogen we weer.
19 sept zijn wij er met de seven ( vrij rijden ) Sport en supersport kun je ook mee doen met rolbeugel!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed nieuws koen hopen dat ie op de track goed blijft die olie is toch wel belangrijk 

burn rubber not your soul

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgenmiddag een wereldreis maken naar het altijd gezellige Weert om de volgende zaken op te halen
Challenge kooi
Cobra Evolution pro
Cobra Suzuka pro
Vandaag zijn ook de resterende delen van mijn brake ducts binnen gekomen.
Komende winter kunnen we weer lekker hobbyen
. Dan gaan ook de Recaros in de verkoop.
Cant Wait
Nu alleen nog een goede schroefset, en dan is het klaar

Challenge kooi
Cobra Evolution pro
Cobra Suzuka pro
Vandaag zijn ook de resterende delen van mijn brake ducts binnen gekomen.
Komende winter kunnen we weer lekker hobbyen

Cant Wait

Nu alleen nog een goede schroefset, en dan is het klaar

R53 MCS HB / Pepper White
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
jaaaaaaaa 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lekkur...
En die Recaros zijn zooo dik..die gaan snel weg zijn
Maarre "klaar" na de schroefset...right

En die Recaros zijn zooo dik..die gaan snel weg zijn
Maarre "klaar" na de schroefset...right

Onze sponsors