Ja, en ook op de Challenge blijft het hele werk aan slangen OEM
Ik heb op de blauwe alle slangen weer OEM op de aanzuigslang na, die is breder gemaakt ivm het grote gasklephuis.
OEM bobines, kabels, koelslangen, leidingen is allemaal prima spul
Wat ik al zei; beter ipv een alu radiateur een mailtje sturen naar krumm motors voor een challenge thermostaat. Daar win je meer mee aan koeling van je KVS dan welke andere mod ook
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had krumm gemaild voor die thermostaat of heeft beek die ook
Ja oke die aanzuigslang heb ik ook klopt ivm gasklep mmmm oke dan laat ik dat zoDaveke schreef:Ja, en ook op de Challenge blijft het hele werk aan slangen OEM
Ik heb op de blauwe alle slangen weer OEM op de aanzuigslang na, die is breder gemaakt ivm het grote gasklephuis.
OEM bobines, kabels, koelslangen, leidingen is allemaal prima spul

Ik had krumm gemaild voor die thermostaat of heeft beek die ook
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke nou ik had ze vanmorgen gemaild dus ik hoor het wel dan thx voor the supportDaveke schreef:Nee, en die Beek eerst had, de M7, wordt niet meer gemaakt - dus Krumm is zo'n beetje de enige waar je er nog makkelijk aan kan komen.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd sjaak en die carbon goodies are mineeeeeeeeShag schreef:Zo frank, paar dagen terug zag die er nog anders uit!Hopen dat de levering een beetje snel gaat.. Nog gelukt met de carbon goodies?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik krijg net antwoord van Thomas ( krumm ) hij stuurt het ASAPKoenv schreef:Nou ja makkelijk via Krumm, hij reageert zo slecht op emails.
Jij kreeg het wel snel voor elkaar Davy

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
staat rete dik in een MINI die JCW Carbon goodies, in de opperMINI al helemaal
VERY NICE !!!franklyn85 schreef:Ja idd sjaak en die carbon goodies are mineeeeeeeeShag schreef:Zo frank, paar dagen terug zag die er nog anders uit!Hopen dat de levering een beetje snel gaat.. Nog gelukt met de carbon goodies?

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
, heb hem hier ook liggen hopelijk er ergens volgende week inzetten.
Misschien heeft hij het licht gezienfranklyn85 schreef:Ik krijg net antwoord van Thomas ( krumm ) hij stuurt het ASAPKoenv schreef:Nou ja makkelijk via Krumm, hij reageert zo slecht op emails.
Jij kreeg het wel snel voor elkaar Davy

R53 MCS HB / Pepper White
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou die thermo is gewoon een must koeling is gewoon een probleem in mini
Daveke schreef:Ik heb niks gedaan hoor...stefan740 schreef:Run op daveF's en challenge thermostaten de laatste tijd. I blame davy.
Hopen dat het weer een beetje meezit de komende tijd Frenk, bleren en ploppen moet dat ding
Nou die thermo is gewoon een must koeling is gewoon een probleem in mini

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
En idd de tipsssss van davy via krumm anders had ik het ook niet geweten

Onze sponsors