Peter's BMW e36 2.7...Last salute!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx guys
@D..Ik heb op de gok maar Zwart ipv Zwart-Grijs genomen. En zowaar goed gegokt
Is trouwens lastig aan te brengen dat Leder Fresh. Je moet echt een flinke hoeveelheid aanbrengen en gelijk droog fohnen, anders gaat het snel strepen...maar de boel knapt er wel van op!
Vanavond de boel invetten en beschermlaag erover..dan weet ik hoe de rest moet en dat gaat dan t weekend beginnen

@D..Ik heb op de gok maar Zwart ipv Zwart-Grijs genomen. En zowaar goed gegokt

Is trouwens lastig aan te brengen dat Leder Fresh. Je moet echt een flinke hoeveelheid aanbrengen en gelijk droog fohnen, anders gaat het snel strepen...maar de boel knapt er wel van op!
Vanavond de boel invetten en beschermlaag erover..dan weet ik hoe de rest moet en dat gaat dan t weekend beginnen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ff snel mn rood / witte achterlichten erin gezet.
Staat wel lekker fris, maar ben er nog niet over uit...

Staat wel lekker fris, maar ben er nog niet over uit...

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, vanmorgen eindelijk eens de handen uit de mouwen gestoken...Samen met mn meissie (wereld meid is t toch) t hemeletje erin geklust

Vol goede moed gestart

Heb niet veel pica's kunnen maken, daar een zwarte hemel nu eenmaal..euh erg zwart is

Heb de rest van het interieur er ook gelijk maar uitgehaald en boven neergezet...daar gaat vanavond en morgen de colourlock overheen

Ik ben weer happy!

Vol goede moed gestart

Heb niet veel pica's kunnen maken, daar een zwarte hemel nu eenmaal..euh erg zwart is

Heb de rest van het interieur er ook gelijk maar uitgehaald en boven neergezet...daar gaat vanavond en morgen de colourlock overheen

Ik ben weer happy!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors