Goede avond allen, Marc is mijn naam , eerder eigenaar geweest van een Clubman S nu zoekende naar een R53 S , MINI virus behoorlijk te pakken echter ...neig naar prozac daar ik nog niet de juiste heb gevonden. ...tips enz zijn welkom.. wel pan dak of geen pan dak , kleur ook zo'n item ..weet wel dat de km stand niet boven de 80 mag zijn . Net een mooie zien staan bij Smudde echter de prijs , bijna 13K , vind ik aan de hoge kant . Zker ook gezien het feit wat mn plannen zijn met het icoon.
Anyway ...wordt vervolgt !
Marc
Who am I ..
- Marcus Amandus
- Nieuw Lid
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Welkom!
Als je grote plannen (tuningplannen?) hebt met de auto, is het wellicht verstandiger om niet bij een officiële MINI dealer te kopen. Want die auto's zijn over het algemeen inclusief 2 jaar MINI Next garantie en daar heb jij minder behoefte aan denk ik als je toch veel gaat "verbouwen".
Als je grote plannen (tuningplannen?) hebt met de auto, is het wellicht verstandiger om niet bij een officiële MINI dealer te kopen. Want die auto's zijn over het algemeen inclusief 2 jaar MINI Next garantie en daar heb jij minder behoefte aan denk ik als je toch veel gaat "verbouwen".
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcus Amandus
- Nieuw Lid
Bericht
Thnx Marcel, gisteren een van een particulier gezien, rond de 70 gelopen motor onder de olie druppels , maakt je wel een beetje kopschuw ..volgens mij is d garantie indien ouder dan 5 jaar een bovag van 6 mnd ..geen next garantie . Staat een JCW bij Kroeze uithoorn , mss die van de week bekijken ondanks de minder aantrekkelijke km stand ..
Moeilijk is makkelijk , makkelijk is moeilijk !
Onze sponsors