Shag's Pure Silver R53
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, was op baan 2 bezig. Zag je nog weglopen. Had je beter aan het bezig vh seizoen kunnen starten?Shag schreef:Hahaha waar was ik zonder jullie guys, thanks voor de support@ Raymond tennis jij daar ook? Ik ga 't binnenkort weer actief oppakken. Gister een nieuw racket gescoord, dat is stap 1
- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Eigenlijk wel, alleen is het tennisvirus pas recent weer tot leven gekomen.. Beter laat dan nooit toch
Heb daar vroeger 7 jaar getennist, nu ik geen student meer ben is het usn geen optie meer, daar ging ik de laatste jaren nog wel eens 'n balletje slaan. Bovendien hou ik wel van gravel.. Het echte werk! 
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee ik me golfclub mee of kan dat niet
Shag schreef:Ik zeg: binnenkort tennissen met wat NewMiniClubbers!
Nee ik me golfclub mee of kan dat niet
burn rubber not your soul

- Shag
- Volledig MINI minded!

Bericht
Shotgun in de buggy !!
Dat witte is denk ik vals licht, wellicht door het water (heb hem net gewassen). Zit in elk geval geen rariteit op zoals een paar liter vogelschijt
@ Raymond vrolijk word ik er niet (meer) van..
p.s. doe jij mee met die racketavonden wintertennis? Ik zit in dubio.. of inschrijven voor zomertennis of vooralsnog enkel wintertennis.. aangezien in april de competitie gaat beginnen. Tennissen in de hal is leuk, maar kan die paar maandjes best even uitzingen..
Dat witte is denk ik vals licht, wellicht door het water (heb hem net gewassen). Zit in elk geval geen rariteit op zoals een paar liter vogelschijt
@ Raymond vrolijk word ik er niet (meer) van..
p.s. doe jij mee met die racketavonden wintertennis? Ik zit in dubio.. of inschrijven voor zomertennis of vooralsnog enkel wintertennis.. aangezien in april de competitie gaat beginnen. Tennissen in de hal is leuk, maar kan die paar maandjes best even uitzingen..
Onze sponsors