Dat fix je ff netjes zeg. Hebben ze ook zoiets voor die leren stoelen in de MINI?
Bij mij is een zo'n wang beschadigd, erg lelijk.
Ga maar ff Google raadplegen.
Ja die was ik even vergeten, maar wel dezelfde gevonden. Ik denk dat ik met overspuiten wel klaar ben. Ga vanavond er even verder naar kijken. Martijn is wel mr Google
Daar ik vandaag toch al weer lekker bezig was, en mn stoeltjes aan het drogen zijn, dacht ik...Hey, Ik heb nog ergens een bussie plastidip
Dus;
2e laag
5e laag
7e laag
Done
Ik ben weer tevreden
Morgen de bestuurdersstoel weer terugplaatsten en dan is het interieur klaar.
Dan staat er nog op het programma
- Nieuwe buitenspiegel bestuurder (glas)
- Nieuwe zwarte nieren (facelift?)
- M3 stootlijsten met BMW Clubsport logo's
- Motorkap en andere liggende delen polijsten (Klusje voor BigD)
- Nieuwe koplamp glazen (zodat ik ook een set witte lampen kan maken)
- Nieuwe velgen (ben aan t orienteren, maar ben er bijna uit)
- M3 achterbumper (als ik er eens voor een koopje tegenaan loop)
- Voorste verlagingsveren nu eindelijk eens passen en dan monteren
Zag net dat ik de auto al sinds eind maart heb, dus ik moet opschieten
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Mooi plastidipprojectje. Toen ik de foto's van alleen de bumper zag, dacht ik, wow, gaaf en ziet er goed uit. Bij de foto van de hele auto was dat iets minder. Komt denk omdat de skirts gewoon helemaal in kleur zijn ofzo.
Ik ben ook niet overtuigd van de achterlichten...maar had na drie dagen hemel plaatsen, stoelen poetsen, erin en eruit slopen incl middensteun repareren en mn dip projectje echt geen zin meer om ze om te wisselen
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go