Hij heeft inderdaad wat digitec stickertjes
en de koop annuleren kan altijd nog
eerst nog wat onderhandelen, hij heeft al wat water bij de wijn gedaan,
dus hij is welwillend.
het zal allemaal wel voor elkaar komen.
maar wat is het vermogensverschil tussen digitec en Works ??
Nieuw Lid
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Digi-Tec claimt 210 pk net als de Works, maar haalt dat niet. En niet onbelangrijk, een Works heeft behoorlijk meer koppel.
Kan ook niet hetzelfde zijn, bij de Digi-Tec gaat er alleen een andere pulley en software op. Bij Works software, pulley en compressor (een betere als de Mini een pre-facelift is), en gepolijste kop en andere uitlaat.
Kan ook niet hetzelfde zijn, bij de Digi-Tec gaat er alleen een andere pulley en software op. Bij Works software, pulley en compressor (een betere als de Mini een pre-facelift is), en gepolijste kop en andere uitlaat.
- Corgilist
- Be Mini
Bericht
Okee, hartstikke bedankt voor deze info
De facelift is als ik het goed begrijp na 2004
omdat ik bij onderdelen tegenkom dat deze gemaakt zijn voor
MINI's tot 2004 en er dus andere onderdelen nodig zijn voor
2005 en verder, De auto zou dan een facelift model zijn (10-2005)
De facelift is als ik het goed begrijp na 2004
omdat ik bij onderdelen tegenkom dat deze gemaakt zijn voor
MINI's tot 2004 en er dus andere onderdelen nodig zijn voor
2005 en verder, De auto zou dan een facelift model zijn (10-2005)
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is een face-lift, park lane uitvoering
maarre.. anders eerst op de bank bij Beek, dan weet je gelijk hoeveel vermogen die levert.. en of er dus Digitec opzit.. Waar staat deze Cooper-S? anders iemand van de Club even naar laten kijken.. want ik zal weinig vertrouwen in zo'n man hebben die zegt dat dit een Works is
Ja, lekker voor hem want de Works heeft een meerwaarde van bijna €6000,- en een Digitec niet.

- Corgilist
- Be Mini
Bericht
hij heeft 194,8 pk, maar ik vindt het toch wel voldoende.
vandaag de hele dag een beetje rustig aan rondgereden, hij heeft dan zo'n mooi zwaar geluid
de radio hoefde geeneens aan.
Hij heeft inderdaad geen 210 pk, maar alle papieren van de Digitec tuning zaten er bijBerthil schreef:Digi-Tec claimt 210 pk net als de Works, maar haalt dat niet. En niet onbelangrijk, een Works heeft behoorlijk meer koppel.
hij heeft 194,8 pk, maar ik vindt het toch wel voldoende.
vandaag de hele dag een beetje rustig aan rondgereden, hij heeft dan zo'n mooi zwaar geluid
de radio hoefde geeneens aan.

Onze sponsors