Ik ben Rick en heb dan eindelijk een Mini.
Hiervoor altijd Volkswagen gereden...
Zelf ben ik aardig Stance-works gek mijn voorgaande auto's waren ook niet echt origineel.
Ik heb een mini cooper s jcw aangeschaft.
Zelf hoop ik hier veel plezier mee te gaan beleven.
De mini is nog niet zoals ik hem hebben wil maar, heeft een hoop leuke optie's.
Ik zal ook even vertellen wat ik hiervoor gereden heb. Eigenlijk heb ik hiervoor altijd Volkswagen gereden en was ik serieus besmet met Volkswagen!
Mijn eerste auto kocht ik toen ik mijn rijbewijs haalde. Ik kocht een Polo G40 van een goede vriend van mij. deze polo heb ik nog steeds en die staat in de loods om aangepakjt te worden. De G40 blijft voor mij wat speciaals, het geluid en beleving in de G40 is uniek! Het geluid en de kracht die uit het 1300 8v motortje komt is waanzinnig. Ik heb veel aan de polo gedaan in de tijd dat ik er nog mee reed. Zo heeft hij op verschillende wielen gestaan, heeft altijd netjes onderhoud gehad en daarbij hele leuke upgrade's gehad.
Afgelopen winter heb ik een fabrieks nieuwe G40 g-lader gekocht de lader had 0 km gedraaid. Deze heb ik ero laten zetten met een kleinere poulie en een op maat geschreven chip door JD engineering, uit eindelijk netjes afgesteld draaide de polo een mooie 167pk.

De Polo is nu mijn hobby project, de motor word netjes gemaakt en gereviseerd. De carrosserie word netjes gemaakt en waar nodig verbeterd en netjes gespoten. Het is de bedoeling dat ik de Polo nog wel even houd

Afgelopen zomer heb ik als dagelijks vervoer middel een Golfje 2 gehad. Deze had ik gekocht omdat de polo de loods inging en ik toch vervoer wilde hebben naar mn werk en vrienden. Maar omdat ik ook daar weer leuke mogelijkheden in zag ging ook de Golf dichter naar moeder aarde en kwamen ook daar een paar mooie wielen onder.
Ik kocht een setje BBS RS 001 compleet origineel. Deze heb ik toen gedemonteerd en de harten + binnenranden laten stralen en poedercoaten. De buiten randen heb ik laten polijsten voor de voorste velgen de achterse velgen heb ik verbreed door er een nieuwe bredere buitenrand op te mnteren. Eenmaal het setje compleet en netjes inelkaar kwamen ze onder de Golf.
Ik ben met de auto's naar vele meetings geweest in binnen en buitenland. vorig jaar met het Golfje naar VwDays in Frankrijk gestuiterd, wat natuurlijk een hele leuke ervaring is en waar je aan alle kanten word verwelkomt omdat je helemaal vanuit nederland komt.

Zooo dat was even kort mijn verleden !

Ik moet zeggen dat ik me prima vermaak op dit forum!
Groeten,
Rick Gorter