
Wat kan ik meer zeggen?
-Dat de bovenste toplagers vervangen zijn.
-Dat de ophanging origineel is.
-Dat ik sinds kort een veerpootbrug heb ( maar het is pas later begonnen)
-Dat ik het gevoel heb dat het begonnen is nadat ze een nieuwe radiator geplaatst hebben (al zie ik het verband niet)
Het probleem situeert zich echt links.
De auto is bij een vriend van me geweest die een banden centrale heeft.
Daar verteld iemand me dat de dikke rubbers aan de stabilisator stang ( O_O ) een licht scheurtje hebben en dat dit eventueel de oorzaak zou kunnen zijn. Hij heeft dit bekeken door er een bandijzer tussen te steken.
Ik ben met dezelfde uitleg naar mijn dealer gereden.
Die hebben mijn Mini rechtstreeks naar binnen gereden na dat ik aan de receptie mijn omschrijving gegeven had.
Ze zijn er niet mee gaan rijden. Hoe of wat ze bekeken hebben weet ik niet, maar de offerte was 290€.
Ik kan daar mee leven als het dat zou zijn.
Probleem is dat een derde persoon (mijn overbuur oldskool garagist) de Mini op zijn put heeft gezet en me verteld dat die twee rubbers dat niet kunnen zijn. Dat het iets anders moet zijn. Anderzijds, hij zit daar wat aan te hangen en te sleuren, maar kun je die krachten handmatig uitvoeren? IK weet het niet.
Vraag is dus, zou het eventueel een defecte motorsteun kunnen zijn?
En hoe zou ik dat kunnen herkennen?
Alvast bedankt voor enige tips, voor ik zomaar aan een reeks herstellingen ga beginnen
