DS moet toch effe goed vertegenwoordigd zijn

Greetz Karin.
Haha oke, ik pas haha.marcel700 schreef:is een set voor een jcw gp .En is ontzetend stug als ik op de snelweg rij gebeurd regelmatig dat ik me hooft stoot tegen het dak...Batje schreef:Haha komt helemaal goed. De Go Pro gaat weer mee hoor ik al haha.
Maar Marcel, wat hoorde ik van Richard. Heb jij er een R56 schroefset onder zitten??
Dan staat je stoel te hoog, tijd voor echte kuipenmarcel700 schreef:is een set voor een jcw gp .En is ontzetend stug als ik op de snelweg rij gebeurd regelmatig dat ik me hooft stoot tegen het dak...Batje schreef:Haha komt helemaal goed. De Go Pro gaat weer mee hoor ik al haha.
Maar Marcel, wat hoorde ik van Richard. Heb jij er een R56 schroefset onder zitten??
En/of 4-punts gordel.. kan je ook niet van je zitting afDaveke schreef:Dan staat je stoel te hoog, tijd voor echte kuipenmarcel700 schreef:is een set voor een jcw gp .En is ontzetend stug als ik op de snelweg rij gebeurd regelmatig dat ik me hooft stoot tegen het dak...Batje schreef:Haha komt helemaal goed. De Go Pro gaat weer mee hoor ik al haha.
BMX schreef:Laten we hopen dat ik mijn spruitje er dan al onder heb.. Kunnen we de parkeergarage van de IKEA wer aanvallen
I'm there!!!
Onze sponsors