De R56, wie heeft wat??
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij lijkt op een bepaalde MINI Cooper S van dit forum... wie waren dat ook alweer?
Hmmm... die is wel netjes laag! Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.Maaij schreef:

Hij lijkt op een bepaalde MINI Cooper S van dit forum... wie waren dat ook alweer?

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Nee dan liever de standaard "S" uitlaten, qua design echt niet lelijk en ook een lekker geluid. Qua sound vind ik de Quicksilver wel lekker (vol en gorgelend) klinken en zien er ook niet zo lelijk uit.
De Milltek heb ik nog niet gehoord maar die vind ik er dan wel weer strak uit zien (mooi chroom met ovale vorm).
Maar ieder zijn eigen ding en dit is geen kritiek hoor (dus neem het niet persoonlijk op)
Een voordeel is wel dat de uitlaat goed bij de zwarte velgen past
Ik heb het geluid niet gehoord maar ik vind het ook lelijk eruit zien. Het lijken wel net 2 verkoolde kachelpijpjes.Mini Poeper schreef:Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
Nee dan liever de standaard "S" uitlaten, qua design echt niet lelijk en ook een lekker geluid. Qua sound vind ik de Quicksilver wel lekker (vol en gorgelend) klinken en zien er ook niet zo lelijk uit.
De Milltek heb ik nog niet gehoord maar die vind ik er dan wel weer strak uit zien (mooi chroom met ovale vorm).
Maar ieder zijn eigen ding en dit is geen kritiek hoor (dus neem het niet persoonlijk op)

Een voordeel is wel dat de uitlaat goed bij de zwarte velgen past

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee als er standaard zulke uitlaten op gezeten zouden hebben zou ik er wat anders van gemaakt hebben. Ben wel benieuwd naar de JCW uitlaten. Als het goed is krijg ik morgen of donderdag die foto's eindelijk!
Ieder z'n ding gelukkig. Geen idee hoe die klinkt, daar zal ik zelf een keer over moeten oordelen bij de een of ander.Mini Poeper schreef:Maar het geluid is erg mooi en de uitlaten vind ik niet lelijk.CooperS-lightningblue schreef:Uitlaten vind ik echt spuuglelijk.![]()
Nee als er standaard zulke uitlaten op gezeten zouden hebben zou ik er wat anders van gemaakt hebben. Ben wel benieuwd naar de JCW uitlaten. Als het goed is krijg ik morgen of donderdag die foto's eindelijk!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors