Net maar 2L ATE Super Blue Racing en een setje Goodridge-leidingen besteld, een beetje meer 'bite' bij het remmen kan geen kwaad. Ook geen flauw idee hoe lang de huidige vloeistof erin zit, dus meteen maar ff doorspoelen...
Net bericht van de poedercoater dat m'n wielen klaar zijn, alleen kan ie maandag pas na 20:00... Dat wordt dus lekker stoepsleutelen in het donker, gelukkig is er ook nog eens regen voorspeld!
is er nou al bekend welke wielen het zijn?
of weet alleen Martijn dit
heb de teaser gezien en lijkt een velg met een lip te zijn maar het is erg slecht te zien
Ja, nog even over nagedacht, maar ik heb op dit moment echt geen zin om in de regen te gaan liggen sleutelen. Voel me niet zo geweldig en m'n schoonpa heeft een voedselvergiftiging. Ik haal de velgen vanavond op en doe de wissel binnenkort met iemand van een ander forum die bij een bandenzaak werkt.
GreyCooperS schreef:Je kan toch in de parkeergaragesleutelen?
Matig, slecht licht en kan er niet zo met een andere auto bij komen.
Het zijn Borbet A's uit 1991, vrij zeldzaam in 17x7,5 ET35 en 4x100. Op de foto's dus nog zonder verse coat-laag, met de ouwe-meuk-banden die er nog omheen zaten en zonder spacers. Ik ga ze zonder naafkapje monteren, dus zoals je ze nu ziet. Ik heb een stel Borbet-logo's voor in de naafgaten, maar die passen nu nog niet. Zoals op de foto's te zien is, is er nog wel wat ruimte, dus ik ga het gewoon met m'n 15mm-spacers proberen. Achter weer een beetje meer negatief camber en dan past het best vind ik...