Vanavond 20:15 op de A2 richting utrecht de A27 op een dikkie dik R53 in de kleur zilver. Side markers, dikke velgen (gepolijste rand), lekker laag en een clubsticker.
Even duimpjes opgestoken. Er was ook een groene R53.
Ik was onderweg met de mini van mijn vriendin. (Astro black R56)
Altijd gezellig om mede clubleden te zien onderweg.
Groetjes jeroen
20:15 zilveren R53 (dikkie dik!!). @ A2 / A27
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
20:15 zilveren R53 (dikkie dik!!). @ A2 / A27
Mini is van mijn vriendin en was een kado van mij. Ben erg zelf ook erg blij mee en vind het een groot feest om er mee bezig te zijn! Ik rij zelf een Audi A6 allroad uit 2008. ook leuk maar minder spannend.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sjaak en lekker laag? Een gemiddelde SUV is jaloers op zijn wheelgap 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Wheelgap was niet echt te zien! THNX, maar we zijn nog lang niet klaar met modden! Welke velgen had je achterin liggen??

Mini is van mijn vriendin en was een kado van mij. Ben erg zelf ook erg blij mee en vind het een groot feest om er mee bezig te zijn! Ik rij zelf een Audi A6 allroad uit 2008. ook leuk maar minder spannend.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal dan meteen eens opletten of ik je een keer zal spotten al kom ik niet zo vaak in Geldermalsen.
Jullie hadden toch eerst een PW One met aeropakket? de roze spiegelkappen zie je niet zoveel hier in de buurt nml.
GrJeffrey
Dan word het tijd voor foto's van die mods die er nu op zitten Jeroen!Jeroenuke schreef:THNX, maar we zijn nog lang niet klaar met modden!
Zal dan meteen eens opletten of ik je een keer zal spotten al kom ik niet zo vaak in Geldermalsen.
Jullie hadden toch eerst een PW One met aeropakket? de roze spiegelkappen zie je niet zoveel hier in de buurt nml.
GrJeffrey
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht

[/img]
Dit is onze 2e auto waar mijn vriendin in rijdt en hebben hem pas net een paar weken. Daar moeten we snel iets aan doen, anders kan hij niet lager.
En ik wil ook niet dat ze in mijn audi rijdt. Dat wilt ze zelf liever ook niet.
Mijn to do list:
Cobra evo schroefset (of vergelijkbaar)
JCW stoelen
JCW carbon interieurdelen
Challenge spoiler
Big brake kit van Stoptech oid. iedergeval groot.
Kooi
Rearseat delete
Camberlinks en camberplates
en als klap op de vuurpijl engine swap. (peugeot 207 1.6 turbo of 1.8T 20v)
Maar dat zal wel de hele winter duren. Druk thuis, op het werk, en het snowboard seizoen komt er weer aan.

Dit is onze 2e auto waar mijn vriendin in rijdt en hebben hem pas net een paar weken. Daar moeten we snel iets aan doen, anders kan hij niet lager.

En ik wil ook niet dat ze in mijn audi rijdt. Dat wilt ze zelf liever ook niet.
Mijn to do list:
Cobra evo schroefset (of vergelijkbaar)
JCW stoelen
JCW carbon interieurdelen
Challenge spoiler
Big brake kit van Stoptech oid. iedergeval groot.
Kooi
Rearseat delete
Camberlinks en camberplates
en als klap op de vuurpijl engine swap. (peugeot 207 1.6 turbo of 1.8T 20v)
Maar dat zal wel de hele winter duren. Druk thuis, op het werk, en het snowboard seizoen komt er weer aan.
Laatst gewijzigd door Jeroenuke op 01 okt 2012, 11:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors