Hallo mensen,
Ik ben Joep, ik kom uit Hengelo ov en ben 21 jaar. Sinds april ben ik de trotse eigenaar van een mini Cooper s r53.
Het is een electric blue met wit dak uit de USA met 120.000 km (omgezet naar km)op de teller.
Ik snuffel hier al een tijdje rond en dacht laat ik me Maar eens aanmelden. Hiervoor heb ik een Peugeot 106 1.1 gehad. Dus dit is echt een wereld van verschil.
Ik zal proberen er snel wat foto's op te zetten.
Groeten,
Joep
Even voorstellen Joep
- joepr53
- One wheel wonder
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hallo, en welkom hier. Veel plezier met je mini. Hoe werkt het proces van het omzetten van een MPH teller naar een KM teller? Moet je dat apart registreren bij RDW?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- joepr53
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties.
Gisteren naar de fotoshoot meeting in Hengelo geweest. Dat was erg leuk. De foto's hiervan zijn ook heel mooi geworden. Er volgen zeker meerdere meetings.
En wat betreft het omzetten van miles naar km. Weet niet hoe dat gaat, ik heb de auto namelijk zo gekocht. Hij was al omgezet naar km.
Gisteren naar de fotoshoot meeting in Hengelo geweest. Dat was erg leuk. De foto's hiervan zijn ook heel mooi geworden. Er volgen zeker meerdere meetings.
En wat betreft het omzetten van miles naar km. Weet niet hoe dat gaat, ik heb de auto namelijk zo gekocht. Hij was al omgezet naar km.
Onze sponsors