GP in Udenhout
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
GP in Udenhout
Zojuist om 19:50u op de Gommelsestraat in Udenhout een GP gespot. Ik was zo verbaasd er hier een te zien dat ik het nummerbord niet heb kunnen zien 

BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hooiii! Dat was ik, reed erg rustig dus tijd zat om mijn nummerbord te zien!
Lekke band rechts voor
Was met mijn lieve vriendin trouwens, onderweg naar Biezenmortel of hoe dat gat ook mag heten
Lekke band rechts voor

Was met mijn lieve vriendin trouwens, onderweg naar Biezenmortel of hoe dat gat ook mag heten

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Rein
- Bijna verslaafd
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, wij wonen in de buurt van Schagen, in Kolhorn. We hadden een uitje met het bedrijf dat ik ooit met twee vrienden heb opgericht. 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Onze sponsors