Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahahaha HEERLIJK!!!!Daveke schreef:Bij mij klapt ie nu dus ook asociaal hard als ie warm is, op de snelweg gas los geeft klappen dat mensen in andere auto's me vreemd aankijken.
Kinderen springen aan de kant in de bebouwde kom, ouderen stappen van hun fiets af, het is net of de oorlog begint zo'n vuurwerk is het
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind de GP bumpers niet mooi omdat de plastic randen niet doorlopen, het enige wat ik evt nog zou overwegen is een GP achterbumpertrim - maar omdat ik nog steeds niet weet of ik de Milltek wel ga houden na Aruba en misschien zelfs een Borla Cooper erop zet kan het best zijn dat ie van achter een coopertje wordt 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daveke schreef:Bij mij klapt ie nu dus ook asociaal hard als ie warm is, op de snelweg gas los geeft klappen dat mensen in andere auto's me vreemd aankijken.
Kinderen springen aan de kant in de bebouwde kom, ouderen stappen van hun fiets af, het is net of de oorlog begint zo'n vuurwerk is het

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ayo! Bo por papia Papiamento?

Sunchi pa bo!
Gewoon alle randen meespuiten dan...Daveke schreef:Ik vind de GP bumpers niet mooi omdat de plastic randen niet doorlopen, het enige wat ik evt nog zou overwegen is een GP achterbumpertrim - maar omdat ik nog steeds niet weet of ik de Milltek wel ga houden na Aruba en misschien zelfs een Borla Cooper erop zet kan het best zijn dat ie van achter een coopertje wordt

Sunchi pa bo!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo, even het stof eraf blazen! Het is nog steeds fantastisch hier 
Maar, angezien het niet al te lang meer duurt voor ik weer thuis ga komen ben ik stiekem al weer bezig met dingen op een rijtje te zetten die ik weer wil gaan ondernemen/verbouwen aan de Mini
Geld moet rollen immers
Wat er sowieso al op de planning staat - en grotendeels ook in huis of al betaald is;
- sprintex vervangen
- aircopomp wisselen voor vrijlooppulley
- versnellingsbak wisselen voor bak met Quaife LSD
- tapijt onder de CAE zwart maken
- methanol in de Aquamist kit droppen ipv water
- front arm spacers monteren
Echter, ik heb weer nieuwe input nodig - wat kan er nog meer gedaan worden? Altijd op zoek naar de laatste pk's om die 300 te gaan halen!
- coaten van supercharger-intercooler hoorns voor extra flow?
- aanpassen van carterpan voor extra koeling van de olie?
- wrappen van spruitstuk met heatwrap?
- aanpassen van de software bij 1320 na nieuwe sprintex.. of toch standalone?
- zou een andere uitlaat (Borla Cooper) of een ander spruitstuk (OBX) voor winst kunnen zorgen?
- R56 draagarmen, bodemplaten, diffusers, splitter
- studs&nuts ipv wielbouten
- onderblok uit elkaar en toch voor stevigere zuigers, drijfstangen e.d. gaan en de hele boel meteen balanceren?
- optische veranderingen/toevoegingen?
Oke, FEED ME
Voor de nieuwen onder ons, wat er al op en aan zit, staat op pagina 1.

Maar, angezien het niet al te lang meer duurt voor ik weer thuis ga komen ben ik stiekem al weer bezig met dingen op een rijtje te zetten die ik weer wil gaan ondernemen/verbouwen aan de Mini

Geld moet rollen immers
Wat er sowieso al op de planning staat - en grotendeels ook in huis of al betaald is;
- sprintex vervangen
- aircopomp wisselen voor vrijlooppulley
- versnellingsbak wisselen voor bak met Quaife LSD
- tapijt onder de CAE zwart maken
- methanol in de Aquamist kit droppen ipv water
- front arm spacers monteren
Echter, ik heb weer nieuwe input nodig - wat kan er nog meer gedaan worden? Altijd op zoek naar de laatste pk's om die 300 te gaan halen!
- coaten van supercharger-intercooler hoorns voor extra flow?
- aanpassen van carterpan voor extra koeling van de olie?
- wrappen van spruitstuk met heatwrap?
- aanpassen van de software bij 1320 na nieuwe sprintex.. of toch standalone?
- zou een andere uitlaat (Borla Cooper) of een ander spruitstuk (OBX) voor winst kunnen zorgen?
- R56 draagarmen, bodemplaten, diffusers, splitter
- studs&nuts ipv wielbouten
- onderblok uit elkaar en toch voor stevigere zuigers, drijfstangen e.d. gaan en de hele boel meteen balanceren?
- optische veranderingen/toevoegingen?
Oke, FEED ME

Voor de nieuwen onder ons, wat er al op en aan zit, staat op pagina 1.
Onze sponsors