Vanaf het begin was me al opgevallen dat m'n opbergvak boven het dashboardkastje zo ondiep was. Veel ondieper dan het vakje in bijvoorbeeld Mart zijn Dooper, waar gewoon CD's in passen. Verder niet meer over nagedacht, tot vanavond.
Verder was me ook al eerder opgevallen dat er een handleiding tussen de boekjes zat van de iPod Interface, maar geen aansluitkabeltje te bekennen.
Nu heb ik een iPod interface gekocht en heb de inbouwhandleiding gedownload om alvast even te kijken of dit zelf in te bouwen is. Die zat ik vanavond dus even door te lezen, en daar kom ik ineens dat ondiepe vakje tegen
1+1+1=3
Dus even een deel van het dashboard gedemonteerd (met een beetje online hulp van Adriaan, thnx) en het opbergvakje er uitgehaald om te kijken. Daar zit helaas geen interface gemonteerd, maar die heeft er zo te zien wel gezeten. Dus ik heb goede hoop dat de kabeltjes er ook achter aanwezig zijn.
Binnenkort maar eens het hele dashboard open slopen om te kijken (als het gewoon licht is )
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper