Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
En ik zit nu weer in Oirschot haha.. nee, geen 17.. 42B
Amersfoort kan zeker kloppen, heb daar 10 weken een opleiding gehad.maus105 schreef:Volgens mij zag ik jou MINI een tijdje geleden in Amersfoort?
En ik heb je MINI volgens mij ook al een paar keer in Oirschot gespot?
Zit je bij 17A?
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- maus105
- Bonkey
Bericht
Nee grapje. Vandaag zag ik je MINI dan vlakbij de wpnkmr.
Ik ben sinds kort gpc bij 17C dus vandaar. En daarvoor ook in opleiding gezeten in Amersfoort.
Je hebt in Amersfoort gezeten voor de cv90 cursus neem ik aan? Ben je chauf?
Kan je ook niks aan doenjordi8 schreef:Amersfoort kan zeker kloppen, heb daar 10 weken een opleiding gehad.maus105 schreef:Volgens mij zag ik jou MINI een tijdje geleden in Amersfoort?
Zit je bij 17A?

Ik ben sinds kort gpc bij 17C dus vandaar. En daarvoor ook in opleiding gezeten in Amersfoort.
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Wel gaaf.
En je zal ook de enige blijvenjordi8 schreef:Ik zijt de gek die als eerste in heel Nederland zijn MINI doopt onder de naam:
Blooper S!![]()

Wel gaaf.

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
ben inderdaad in Amersfoort geweest voor die omscholing. Chauf?.. neeee.. ben gewoon een schutter haha.
Aaaah vandaar dat je me herkent haha!maus105 schreef:Kan je ook niks aan doenjordi8 schreef:Amersfoort kan zeker kloppen, heb daar 10 weken een opleiding gehad.maus105 schreef:Volgens mij zag ik jou MINI een tijdje geleden in Amersfoort?
Zit je bij 17A?
En ik zit nu weer in Oirschot haha.. nee, geen 17.. 42B![]()
Nee grapje. Vandaag zag ik je MINI dan vlakbij de wpnkmr.
ben inderdaad in Amersfoort geweest voor die omscholing. Chauf?.. neeee.. ben gewoon een schutter haha.
Jaaa..thanks! haha!the blue lobster schreef:Proost op de MBS.
hahaha, ik wilde uniek zijn met m'n eigen unieke ride. Dat is bij deze maximaal gelukt! haha!JosCountrymanCooper schreef:En je zal ook de enige blijven
Wel gaaf.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na een geslaagde Zuid holland zuid route.. met veel gekheid en stunterijen haha.
Ben ik veilig weer thuis gekomen..
echter..
Ik ging 'even snel' wat eten halen bij de lokale snackbar. Ik rij mijn straat uit waar links een klein maar redelijk hoog bruggetje is. Ik zie daar een auto aankomen. Dus wacht..
ik kijk naar rechts, zie geen verkeer. Ik zie in m'n ooghoek de auto die ik eerder zag langsschieten. Ik geef gas zodat ik naar links kan gaan.. En vervolgens uit het niets (want die heb ik niet gezien) verschijnt er met hoge snelheid nog een auto. Een honda civic hybrid lease bak die ik aan de zijkant raak met m'n voorkant (dus mijn schuld). Resultaat? 2 deuren die zwaar beschadigd zijn aan zijn auto. En bij mij een bumper die ik kan weggooien, m'n WIPACS verstralers die verdwenen zijn en motorkap schade (zie foto's voor beeld)..

Ben ik veilig weer thuis gekomen..
echter..
Ik ging 'even snel' wat eten halen bij de lokale snackbar. Ik rij mijn straat uit waar links een klein maar redelijk hoog bruggetje is. Ik zie daar een auto aankomen. Dus wacht..
ik kijk naar rechts, zie geen verkeer. Ik zie in m'n ooghoek de auto die ik eerder zag langsschieten. Ik geef gas zodat ik naar links kan gaan.. En vervolgens uit het niets (want die heb ik niet gezien) verschijnt er met hoge snelheid nog een auto. Een honda civic hybrid lease bak die ik aan de zijkant raak met m'n voorkant (dus mijn schuld). Resultaat? 2 deuren die zwaar beschadigd zijn aan zijn auto. En bij mij een bumper die ik kan weggooien, m'n WIPACS verstralers die verdwenen zijn en motorkap schade (zie foto's voor beeld)..

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb gelukkig niks, hetzelfde geldt voor de man van het andere voertuig. Beide erg geschrokken en ik ben zelf erg kwaad dat het me is overkomen. Hij heeft een lease auto en begon gelijk al blij te vertellen dat hij nu een andere auto mag uitkiezen. Ik daarin tegen mag alle kosten zelf betalen, want ik ben niet All Risk verzekerd..puur omdat het een auto is uit 2004..WimS schreef:Arghhh zwaar klote manzelf geen letsel ?
Succes met het herstel iid geval

Onze sponsors