Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een afschuwelijke lip zit er op die zeg 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ben ook geen fan van die lip...beetje te veel voor mij
Heb nog geen echt mooie, subtiele bumper of ev lip voor onder de standaard bumper gezien...een Mtech II heeft echt iedere e46 al, dus voorlopig maar even deze houden...mss nog ergens stukje zwart maken?
Wielen zijn wel ok, maar vindt de mijne mooier..maar goed, das smaak natuurlijk, dus who am I?
En zoals op de e46 in de link, je ziet wel dat 19" best lekker is, maar dan moet die wel laag zijn...maar goed, ook dat is geregeld

Heb nog geen echt mooie, subtiele bumper of ev lip voor onder de standaard bumper gezien...een Mtech II heeft echt iedere e46 al, dus voorlopig maar even deze houden...mss nog ergens stukje zwart maken?
Wielen zijn wel ok, maar vindt de mijne mooier..maar goed, das smaak natuurlijk, dus who am I?
En zoals op de e46 in de link, je ziet wel dat 19" best lekker is, maar dan moet die wel laag zijn...maar goed, ook dat is geregeld

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Om de pijn van het vertrek van de rooie wat verzachten, vandaag onze bijtellingsvriendelijke ukkepuk maar eens meegenomen..
De 330 was zo mooi gepoetst door de dealer dat ik dat zonde vond om gelijk weer eraf te boenen
Pff wat een pokkenkleur zeg, dat zwart

Zou ome Gisbert hier nog iets mee kunnen?

Wat details

Where are the Wheelgap people

De 330 was zo mooi gepoetst door de dealer dat ik dat zonde vond om gelijk weer eraf te boenen

Pff wat een pokkenkleur zeg, dat zwart

Zou ome Gisbert hier nog iets mee kunnen?

Wat details

Where are the Wheelgap people

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je ziet op SW, die heeft dat onderste deel in de bumper zwart gemaakt en dat maakt het extra lelijk.
Dus dat zou ik alzeker laten..
Wel een nette ride verder, Peter! Veel plezier ermee alvast!
Mooie wielen trouwens onder die cinquecente!
Dus dat zou ik alzeker laten..
Wel een nette ride verder, Peter! Veel plezier ermee alvast!
Mooie wielen trouwens onder die cinquecente!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dank u
En zoals die op SW zal de bumper zeker niet worden..ik dacht aan het rooster gedeelte zo onder de nummer plaat, zodat het wellicht wat evenwicht bied aan de zwarte nieren straks..
Iemand mss ff sjopje maken?

En zoals die op SW zal de bumper zeker niet worden..ik dacht aan het rooster gedeelte zo onder de nummer plaat, zodat het wellicht wat evenwicht bied aan de zwarte nieren straks..
Iemand mss ff sjopje maken?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...Rick, dude.. WTF.
@Ivo... Thx! Is echt een dik karretje om te zien. Jamme dat die (nog) niet omlaag mag...

@Ivo... Thx! Is echt een dik karretje om te zien. Jamme dat die (nog) niet omlaag mag...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors