Steven's R59 - Mini JCW Roadster - NIEUWE UPDATES!
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
En direct al miserie!
De centrale van BMW/Mini in Bornem weigert een code door te geven aan de concessie zodat mijn Recaro JCW stoelen gemonteerd kunnen worden..
Waarom: Omdat de gordel zou schuren over de zetel en dit niet veiligheid in gedrang brengt.. DIKKE BULLSH*T...
Gelukkig geeft mn concessie niet zo maar op, hopelijk komt het allemaal in orde

De centrale van BMW/Mini in Bornem weigert een code door te geven aan de concessie zodat mijn Recaro JCW stoelen gemonteerd kunnen worden..
Waarom: Omdat de gordel zou schuren over de zetel en dit niet veiligheid in gedrang brengt.. DIKKE BULLSH*T...
Gelukkig geeft mn concessie niet zo maar op, hopelijk komt het allemaal in orde

- GreyCooperS
- Forum Junky
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dat is bij de cabrio's ook zo. De vouwdakconstructie zit in de weg. (geluk voor mij want ik vind zo'n uitstekende dop niet zo mooi)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- bruno73
- Enthousiast
Bericht
Welke Recaro JCW bedoel je? Want die bij mij zijn van fabriek af toch leverbaar. Veel fun met je nieuwe roadster, echt wel een mooie.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag het dak behandeld met Swissvax Lotos, daarna de KW V3 geplaatst (met 56km op de teller)
En de JCW einddemper vervangen door de Alta einddemper van mn vorige Mini..
Het is echt fantastisch te rijden met open dak in de Roadster.. Vandaag was het zonnig, 10 -12° C en toch heerlijk om te rijden... Vooral met stoelverwarming
Ik heb nog maar 140km gereden, waarvan 125km met open dak. Het Mini rijden heeft voor mij een totaal andere belevenis gekregen, echt fantastisch!
Aangezien de Mini nog gloednieuw is, staat ze nog niet extreem laag.. De 16mm brede spacers zijn dan maar in de doos gebleven..

En nu wachten op de volgende mods
Oh ja, de blackline lichten zijn ook gemonteerd en de chroom ringen + side scuttles gespoten in wagen kleur

En de JCW einddemper vervangen door de Alta einddemper van mn vorige Mini..
Het is echt fantastisch te rijden met open dak in de Roadster.. Vandaag was het zonnig, 10 -12° C en toch heerlijk om te rijden... Vooral met stoelverwarming

Ik heb nog maar 140km gereden, waarvan 125km met open dak. Het Mini rijden heeft voor mij een totaal andere belevenis gekregen, echt fantastisch!
Aangezien de Mini nog gloednieuw is, staat ze nog niet extreem laag.. De 16mm brede spacers zijn dan maar in de doos gebleven..

En nu wachten op de volgende mods

Oh ja, de blackline lichten zijn ook gemonteerd en de chroom ringen + side scuttles gespoten in wagen kleur

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors