Hihi... Blijft toch altijd leuk om ook hier over je "trots" te vertellenfrankie schreef:Die Sienna's staan toch altijd briljant onder een 916![]()
. Remmenupgrade is de 330mm set?

Siena's blijven inderdaad prachtige wielen. Ik was voor mijn vorige Spider op zoek naar een mooie set (praktisch niet meer te vinden in 5x98 en 18") en liep toen tegen deze door Zender zelf geleverde Spider aan waar alles op-en-aan zit wat je maar zou willen wensen. Toen de upgrade maar op deze manier gedaan

De remmerij upgrade heb ik wel zelf geregeld. Is geen 330mm geworden aangezien de fusee van een 12v anders is dan van de 24v die vaak op de GTV's zitten. Is dus een zelf samengestelde set geworden met 305mm warmtebehandelde Brembo schijven, custom remblokken van Franco (racekwaliteit, maar ook in het dorp veilig te gebruiken als ze niet loeiheet zijn), Goodrich RVS leidingen, en de Brembo klauwen van een 159Ti met een MiTo bracket. Klinkt complex, maar past allemaal keurig op de Spider

Vooral op de bergpassen hier in Zuid Frankrijk remt dat heerlijk; naarmate ze goed op temperatuur komen bijten ze helemaal super lekker!
Hoe zit dat eigenlijk met de remmerij op een Cooper S? JCW?