Een verdwaalde Cabrio...

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

Een verdwaalde Cabrio...

12 mar 2007, 17:02

Hi,

In het dorp Moerkapelle rijden 3 Mini's rond.
1 = Cooper (S?) wit, met zwart dak.
2 = Grijze Cooper met zwart dak, gesponsord door "Voorberg Makelaardij" in Rotterdam. Wordt gereden door de dochter van een kennis van mijn moeder
3 = Mijn Mini

Maar vandaag stond er een Mini Cabrio geparkeerd in de Dorpsstraat. De kleur was donkerblauw/paars...maar moeilijk te zien omdat deze wagen erg vuil was. Het was wel zo'n nieuwe Mini Cooper Cabrio aan het stuur en de hendeltjes van de wagen te zien...

De cabrio uitvoering was met stoffe dak. En dit heeft absoluut niet mijn voorkeur... De wagen had geen stickers ofzo.

Maar is deze van iemand die ook op dit forum meeleest??
èrcé
Be Mini
Be Mini

Re: Een verdwaalde Cabrio...

12 mar 2007, 17:12

YvonneB schreef:De cabrio uitvoering was met stoffe dak. En dit heeft absoluut niet mijn voorkeur...
Is er dan ook een cabrio met een harde kap? voor zo ver ik weet zijn alle mini cabrio's met een stoffen dak
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: Een verdwaalde Cabrio...

12 mar 2007, 20:42

YvonneB schreef:,

Het was wel zo'n nieuwe Mini Cooper Cabrio aan het stuur en de hendeltjes van de wagen te zien...

De cabrio uitvoering was met stoffe dak. En dit heeft absoluut niet mijn voorkeur.

Maar is deze van iemand die ook op dit forum meeleest??
Niet van mij maar heb wel een cabrio. Enne Yvonne er zijn alleeeeeen maaaaar stoffen kappen.
En wat bedoel je met een nieuwe Mini Cooper Cabrio. Als je de nieuwe R56 bedoeld, helaas kun je die niet gezien hebben in een topless-uitvoering. Dat duurt nog even.
Kom zondag maar even kletsen :wink: Gezellie
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

12 mar 2007, 20:51

Hmm...

Ik vind die stoffen kappen op die Cabrio's dus zo ontzettend lelijk!
Hoe moet ik het netjes zeggen...en hopelijk worden de Carbio - rijders niet boos. ...

Maar ik vind die stoffen kap de Mini zo 'goedkoop' maken. Misschien heb je kwaliteiten in die kappen. Maar nee...een Mini Cabrio vind ik, qua uiterlijk dus niets!

Ik heb dus geen verstand van types Minis :oops: . Ik haal een Cooper, Cooper S, en een One uit elkaar...maar het verschil tussen een nieuwe 'nieuwe' en een oude 'nieuwe' kan ik niet in nummers omzetten.

Deze Mini had dus een aan het uiteinde van de richtingaanwijzer een rood lichtje, aan het einde van ruitenwisseraanwijzer een geel lichtje. Dit leek verdacht veel op het interieur van de Cooper die ik 1 dag heb gereden...Vandaar dat ik dacht dat het een nieuwe nieuwe was.

Over die kappen, ik dacht dat BMW ook harde kappen maakt...maar ik weet niet of dit ook beschikbaar is voor Mini.... :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 mar 2007, 20:55

YvonneB schreef:Hmm...

Ik heb dus geen verstand van types Minis :oops: . Ik haal een Cooper, Cooper S, en een One uit elkaar...maar het verschil tussen een nieuwe 'nieuwe' en een oude 'nieuwe' kan ik niet in nummers omzetten.
Maakt niets uit, als je maar Mini-plezier hebt. Tot zondag :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2007, 13:37

Dat is de facelift van de R53, het vorige model dus. Stalen vouwkap zal er nooit komen op een mini...waar laten ze die :mrgreen:
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with

Terug naar “MINI Spotting”