hallo clubleden,
ik heb sinds een paar weken een r53 uit 2004 aangeschaft, ben er erg mee in mijn sas, is alleen een beetje lui, maar dat komt wel goed, er is 1 opmerking, als het contact uitstaat gaan de door de vorige eigenaar geplaatste led lampen van de stadsverlichting keurig gelijktijdig en zonder vast te stellen interval oplichten, niet vollop branden,maar gereduceerd, heb naar de bedrading gekeken en zie dat daar wel wat aan is gebeurt, weet echter niet hoe het orgineel moet zitten, als ik de lampjes vervang door orginele 5wt lampje gloeien die minimaal op maar branden niet met contact aan.heb er een foto van gemaakt, staat in mijn gallery, krijg e;m niet in de topic, (hoe doe ik dat?) heeft iemand een idee.
gr jeroen.
LED stadslichten
- Bashjuh
- Nieuwsgierig
Bericht
hi Jerroo,
ik heb hetzelfde 'probleem' met mijn MINI. ik heb de ledjes zelf in stadslicht gezet. 's avonds inderdaad net kerstverlichting op de auto.
Wat Berthil zegt klopte overigens bij mij niet, de stoppen niet vanzelf.
desalniettemin kan het geen kwaad, ik denk dat het een lek stroompje is wat altijd al door de lampjes gaat. Doordat LED maar heel weinig watt nodig heeft om te branden zie je het bij LED'jes wel en bij 'gewone' lampjes niet.
ik heb hetzelfde 'probleem' met mijn MINI. ik heb de ledjes zelf in stadslicht gezet. 's avonds inderdaad net kerstverlichting op de auto.
Wat Berthil zegt klopte overigens bij mij niet, de stoppen niet vanzelf.
desalniettemin kan het geen kwaad, ik denk dat het een lek stroompje is wat altijd al door de lampjes gaat. Doordat LED maar heel weinig watt nodig heeft om te branden zie je het bij LED'jes wel en bij 'gewone' lampjes niet.
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Bij mijn Mini blijven ze ook de hele nacht door knipperen.. maar inderdaad, ze zullen na een hele lange tijd echt wel een keer ophouden met knipperen.. Na vier weken stilstaan start mijn mini nog steeds 

- Black_Devil
- Mod virus alert!
- Black_Devil
- Mod virus alert!
Bericht
Er is eerder een topic over geweest. Er moet een "weerstand" tussen de draadjes van je stadslicht worden geplaatst. Er zijn ook led lampjes waar al een weerstand in zit.
succes
succes
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon lekker laten zitten, ik heb het ook en vind het wel grappig om te zien!
Is zoals Berthil zegt reststroom.
Reageert ook als je bijv. een auto ernaast op slot klikt of van slot haalt met de sleutel
.
Is zoals Berthil zegt reststroom.
Reageert ook als je bijv. een auto ernaast op slot klikt of van slot haalt met de sleutel

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- jerroo
- Be Mini
Bericht
bij nameten blijkt dat met de piaa ertussen er na het uitschakelen van het contact circa 10v meetbaar is, na het verwijderen is de meetwaarde 0, heb de piaa's ertussenuitgehaald en heb nu andere led's besteld, even kijken of dat de oplossing is, zal het posten ook als het geen oplossing is.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors