Geen vermogen?!

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
arniej
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Geen vermogen?!

18 okt 2012, 15:08

geachte mensen !!

in mijn mini cooper works R53 heb ik geen vermogen ,heb er een orginele works uitlaat onder gezet lambda sonde en luchtmassa meter verwisseld met een andere, precies hetzelfde!
als ik redelijk door rij ruik ik de katalysator en bij stationair draaien schokt de motor af en toe ook ijlt de motor na als je t gas los laat, het verbruik is hoog ca,400 km met een tank

kortom een mitsubishi colt 1,6 16v blijft me voor (nou weet ik dat die jappen snel zijn maar zo snel ??)

heb wel een kapotte abs sensor deze is besteld en komt morgen binnen alsmede de by-pass klep waar ik veel over lees op dit forum

iemand nog goeie ideeen ?

mvg arnold
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 okt 2012, 16:49

heb je 'm al laten uitlezen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
arniej
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 okt 2012, 17:15

Ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden !!! Haal net de by-pass klep er van tussen haal ik t vacuumpompje open zie ik dat de veer gebroken is !! Maargoed dat ik al een nieuwe klep besteld heb ! Morgen ga ik m monteren en dan krijgen jullie t antwoord
Ps: had hem al uit laten lezen maar geen storingscodes en aangezie ik zelf monteur ben ga ik graag op onderzoek uit
arniej
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

19 okt 2012, 18:48

helemaal goed met de hulp van dit forum en een nieuwe by-pass klep is mijn mini weer zoals ie moet wezen !!

iedereen bedankt die ooit info op dit forum heeft gezet !
Ben
4 op een rij!
4 op een rij!

28 okt 2012, 19:24

Raar dat er geen fouten waren.
Als ik een R53 uitlees op de zaak en verder ga in de diagnose komt en meestal een bypassklep uit.
Zoiezo :mrgreen: een emissie probleem.
Gr Ben

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”