Ik zal me even voorstellen!
Ik ben Marinus, 18 jaar jong en woon in dodewaard. Ik ben werkzaam in de tweewielerbranche. En na 6 maanden rond gereden te hebben in een opel corsa nu sinds kort een trotse eigenaar van een zwarte mini cooper S van 2003, met 56000 op de klok.
Nieuw hier, Marinus
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier op t forum!
We zijn hier vooral gek van foto's, dus laat ze maar door komen!
We zijn hier vooral gek van foto's, dus laat ze maar door komen!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
thanks! voorlopig wou ik hem zo laten, ik zou ook niet weten wat in nog moet doen. Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom! ik wil alleen op korte termijn de radio vervangen voor een met usb en bluetooth, want ik moet zeggen dat ik mijn dubbeldin uit de corsa nu toch begin te missen.
- jerroo
- Be Mini
Bericht
http://stores.ebay.nl/Carmedio-Carhifi? ... 4340.l2563
hier en ongetwijfeld elders ook hebben ze dubbledin frames, mocht je gaan ombouwen.
als je bijvb een Parrot MKi9000 plaatst heb je tel/usb/aux, kan je de helewerled aan muziek aanhangen, is ook een stuk goedkoper.
hier en ongetwijfeld elders ook hebben ze dubbledin frames, mocht je gaan ombouwen.
als je bijvb een Parrot MKi9000 plaatst heb je tel/usb/aux, kan je de helewerled aan muziek aanhangen, is ook een stuk goedkoper.
Onze sponsors