Let op voor oplichters!!!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Dat is triest.
Wild vreemden vragen mij ook was een m'n cabrio te lenen cq huren voor hun trouwdag. Tot nu toe hier geen lef voor gehad.
Jee het zal je maar overkomen.
Wild vreemden vragen mij ook was een m'n cabrio te lenen cq huren voor hun trouwdag. Tot nu toe hier geen lef voor gehad.

Jee het zal je maar overkomen.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chips?
Maarja, blijft een beetje stom van die gozer op marktplaats.. ik zal er altijd naast gaan zitten.. NOOIT alleen laten rijden, niet alleen voor diefstal maar weet jij veel wat ze met je auto doen.. misschien wel effe doortrekken tot 9000 toeren met koude motor! stoeprandje, door rood lichtrijden, snel kraak.. etc..

Maarja, blijft een beetje stom van die gozer op marktplaats.. ik zal er altijd naast gaan zitten.. NOOIT alleen laten rijden, niet alleen voor diefstal maar weet jij veel wat ze met je auto doen.. misschien wel effe doortrekken tot 9000 toeren met koude motor! stoeprandje, door rood lichtrijden, snel kraak.. etc..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
En inderdaad, beetje domme actie van hem. altijd erbij gaan zitten. Maar het gevolg is natuurlijk een nachtmerrie
K*T voor je kerel.. Succes ermee!!Sid schreef:chips betaald (naar buitenland), niks gekregen.Menno schreef:Uitleg?Sid schreef:tjeetje, dat is nog lulliger dan mijn geval (net voor 1300 eu opgelicht door een engelsman, tja...)
blijft link elke keer.
En inderdaad, beetje domme actie van hem. altijd erbij gaan zitten. Maar het gevolg is natuurlijk een nachtmerrie

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Denk dat het verhaal toch iets anders in elkaar zit !
Of een bekeuring van een paar 100 euries. Lijkt mij sterk dat je zo stom bent om zoiets echt te doen. Komt nog bij dat ie weg moest vanwege de finacien, terwijl hij hem blijkbaar net gekocht had. Heeft altijd ?? binnen gestaan, das ook knap als je de auto net een paar dagen hebt !Hans schreef:Chips?![]()

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
zoetermeer
wtf, sleutels afgeven voor proefrit? spoort zowieso niet. Altijd meerijden. Heb van een vriend die zijn auto in de verkoop had staan gehoord dat hij +20 is geflitst volgens CJIB op het moment dat hij met een geintereseerde de proefrit meereed in zijn eigen auto. Nu mag hij die zelf dokken, tenzij de geintereseerde nog wat van zich laat horen...
krijg een licht gevoel van een hoax.
edit: ohnee, ik herken de wijk... zal wel waar zijn... knap flut* dit.
hij staat daar op de fotos voor garageboxen geparkeerd, wel grappig, want dat is toevallig ook waar mijn garage is. Toch ben ik wel verzekerd voor verduistering

wtf, sleutels afgeven voor proefrit? spoort zowieso niet. Altijd meerijden. Heb van een vriend die zijn auto in de verkoop had staan gehoord dat hij +20 is geflitst volgens CJIB op het moment dat hij met een geintereseerde de proefrit meereed in zijn eigen auto. Nu mag hij die zelf dokken, tenzij de geintereseerde nog wat van zich laat horen...
krijg een licht gevoel van een hoax.
edit: ohnee, ik herken de wijk... zal wel waar zijn... knap flut* dit.
hij staat daar op de fotos voor garageboxen geparkeerd, wel grappig, want dat is toevallig ook waar mijn garage is. Toch ben ik wel verzekerd voor verduistering

Onze sponsors