Maichel and his Mini.....Officieel total loss....
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Geen idee wanneer of door wie het is gespoten.
Zag al wel dat er zeer licht kleurverschil was met de overige delen, maar niet storend.
Komt vanzelf wel goed, misschien laat ik ze wel wrappen in hetzelfde kleurtje als het dak en de spiegels (parelmoer wit met groene tint)
Zag al wel dat er zeer licht kleurverschil was met de overige delen, maar niet storend.
Komt vanzelf wel goed, misschien laat ik ze wel wrappen in hetzelfde kleurtje als het dak en de spiegels (parelmoer wit met groene tint)
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Vandaag eindelijk mijn usa formaat kenteken platen besteld YAY
Nu even wachten tot ze binnen zijn en dan meteen monteren met de Stanceworks plaat houders.
Deze dus

Vooraan komt de kentekenplaat in de "grille" en achterop gewoon op de plaats van de huidige plaat.
Wordt wel wat aanpaswerk om ze passend te krijgen maar dat komt wel goed.
De platen die ze hier leveren zijn net iets kleiner als echte amerikaanse platen.
Nu even wachten tot ze binnen zijn en dan meteen monteren met de Stanceworks plaat houders.
Deze dus

Vooraan komt de kentekenplaat in de "grille" en achterop gewoon op de plaats van de huidige plaat.
Wordt wel wat aanpaswerk om ze passend te krijgen maar dat komt wel goed.
De platen die ze hier leveren zijn net iets kleiner als echte amerikaanse platen.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf!! Ga je dan ook die plaat houden voorop monteren met het sleepoog??
http://www.ebay.com/itm/MINI-Cooper-Fro ... 16&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/MINI-Cooper-Fro ... 16&vxp=mtr
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het sleepoog-gat zit in de grill onderaan.Maichel schreef:Nee dat montageplekje is er niet meer.
Mn bumper is gecleaned daarom komt hij in de grille onderaan.
- randy1982
- Leerling Mini lid
Bericht
wat is de etwaarde van jouw velgen. ik vraag het omdat ik dus bij mij met 8,5j en et35 niet verder met mijn schroefset naar beneden kan omdat de stelring dan tegen mijn band aan gaat lopen aan de voorkant.
ik zou heel graag nog een 0,5cm of 1cm willen zakken voor.
gr
ik zou heel graag nog een 0,5cm of 1cm willen zakken voor.
gr
Onze sponsors