Grill JCW voorbumper

Jobraay
Enthousiast
Enthousiast

Grill JCW voorbumper

23 okt 2012, 22:44

Hey jongens..

Ik vraag me wat af, zit me iets niet lekker wat betrefd de gril in de bumper
In mijn standaard cooper S bumper sluit de grill perfect aan in de bumper, maar bij de aero bumper lijkt de gril net wat te klein..

waar zit hem dit in? verkeerde grill? zoja welke moet ik dan bestellen?

of heeft iedereen dit dat het net niet mooi zit allemaal?
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 okt 2012, 00:48

Je bedoeld het boveste deel toch?

Als je een aero grille in een standaard cooper s bumper wilt moet je die toch afdremelen? Dus als je m dan terug plaatst dan past die niet meer zo strak.. gok ik hoor..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2012, 00:57

@BMX, 2nd Gen. MINI... ;)

@Job
Er zit inderdaad verschil in bumpers, motorkappen en grills bij de 2nd gen MINI.
Tot voor kort had ik redelijk overzicht, maar Spenki heeft me laatst al laten zien dat de JCW bumpers van een Coupe ook weer anders kunnen zijn... dus misschien klopt er wel niks van wat ik nu ga typen :P

D'r zullen vast ervaringsdeskundigen zijn hier die het je zo kunnen vertellen.

Wat ik weet is dat de S motorkap hetzelfde is als een Diesel (alleen zonder luchthapper), ''een bolle''. Een benzine non-S (dus Cooper of One) heeft een andere kap, ''een vlakke''.
De grilleomlijstingen van een S en een diesel zijn volgens mij uitwisselbaar. Een non-S benzine heeft andere hoekjes.

Het past wel, maar ik denk dat dit het probleem is wat je noemt. Ik gok dus dat je óf een verkeerde bumper hebt, óf een verkeerde grille omlijsting. iig niet 2 matchende.

En vanaf de LCI hebben ze allemaal dezelfde kap, een bolle. Maar de onderlijst van de grille bij een LCI is wel weer anders dan Pre-LCI dacht ik...

Snapt u het nog?? :mrgreen:

Kan iemand even bevestigen of het juist is wat ik zeg, ik ben er namelijk niet zeker van :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2012, 10:09

Klopt aardig wat je zegt! Er zijn verschillende onderlijsten en bovenlijsten. Als je onderste lijst niet goed aansluit op de hoeken van je S bumper dan heb je wrs een Cooper lijst.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2012, 12:40

Idd klopt volgens mij ook een heel eind. Had het met de mijne ook. S grill + bumper in mijn one gezet. En de chrome rand van de motor kap laten zitten. Omdat die van de S net iets anders is.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom

Terug naar “Exterieur”