De lichtblauwe heeft idd in de Automaxx gestaan met een repo.
Hierin staat hij nog in met de oude velgen, op 100% tuning zate nde witte Rotiform NUE velgen eronder.
Lowman heeft de donkerblauwe mini volgens mij.
Loopt een beetje door elkaar in dit topic.
2 Slammed Mini's!
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
De lichte blauwe is van Joery.
Hye, ja ik heb inderdaad de donkerblauwe MiniMaichel schreef:De lichtblauwe heeft idd in de Automaxx gestaan met een repo.
Hierin staat hij nog in met de oude velgen, op 100% tuning zate nde witte Rotiform NUE velgen eronder.
Lowman heeft de donkerblauwe mini volgens mij.
Loopt een beetje door elkaar in dit topic.

De lichte blauwe is van Joery.
Living the low MINI life is the best their is!
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Film teaser van Club JDM of Sweden van DUMPD 2012.
Hier zie je de Mini voorbijrijden
http://vimeo.com/m/49935530
Hier zie je de Mini voorbijrijden
http://vimeo.com/m/49935530
- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Slammed Mini --> herfst
Hye gasten,
Ik heb vorige week een herfst fotoshoot gehad
super fun!
Hier enkele foto's van de mini in de blaadjes!

Living the low life!
Ik heb vorige week een herfst fotoshoot gehad

Hier enkele foto's van de mini in de blaadjes!

Living the low life!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooie platen man, goeie plek ook voor je kenteken btw.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie dikke mini's..............
ik weet niet wat ik moet vinden van de kentekenplaat moet je eigenlijk i.r.l zien denk ik.
ik weet niet wat ik moet vinden van de kentekenplaat moet je eigenlijk i.r.l zien denk ik.
burn rubber not your soul

- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Carbon dash
En na een weekendje zwoegen zit het carbonne dash erin!

- Lowman
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Hye allemaal, sorry dat ik al een heel erg lange tijd niets meer van me heb laten horen!
In die periode van stilte zijn er nog wel enkele dingetjes verandert aand e Mini!
Ik heb uiteindelijk dan toch ook mijn 'downtubes' in het carbon gedaan wat volgens mij niet mis staat!

Na zo'n weekje met lekker warme temperaturen ben ik dan toch maar tot actie gekomen om m'n rs'jes op de Mini te leggen..

Ze komen wel lekker breed met hun 8J!

Maar ja, ik vind het persoonlijk wel mooi zo! en btw in de zomer zakt hij nog een héél pak hoor!
and the last one! I straight piped the Mini!

Sorry ivm met de slechte foto's in de garage maar dit komt door het weer in ons klote België landje.. Het is namelijk weeral héél de dag aan het sneeuwen!
The best way to live life is to drive low!
In die periode van stilte zijn er nog wel enkele dingetjes verandert aand e Mini!
Ik heb uiteindelijk dan toch ook mijn 'downtubes' in het carbon gedaan wat volgens mij niet mis staat!

Na zo'n weekje met lekker warme temperaturen ben ik dan toch maar tot actie gekomen om m'n rs'jes op de Mini te leggen..

Ze komen wel lekker breed met hun 8J!

Maar ja, ik vind het persoonlijk wel mooi zo! en btw in de zomer zakt hij nog een héél pak hoor!
and the last one! I straight piped the Mini!

Sorry ivm met de slechte foto's in de garage maar dit komt door het weer in ons klote België landje.. Het is namelijk weeral héél de dag aan het sneeuwen!
The best way to live life is to drive low!
Onze sponsors