Je hebt toch geen cruise control als je geen mfsw hebt? Ik heb tot nu toe alleen nog maar in auto's gereden die het wel hadden en het lijkt me erg wennen, om dat niet te gebruiken.speedy schreef:zou mij er ook niet druk om maken ! ik betrap mijzelf vaak dat ik gewoon het middenconsole gebruik en de knoppen vergeet
Goed zo Rob, even weer on topicmushrop schreef:MFSW kun je wel achteraf inbouwen, kost je ongeveer duizend euro inclusief knoppen en stuurmodule. Is hier een topic over.
"Blauwe enveloppen? Nee die maak ik nooit open, brengen toch alleen maar slecht nieuws. Ik heb ze wel allemaal bewaard, dus als je ze wil hebben?"Comparco schreef:En ik maar denken dat ik de enige was met zulke klantenfrankie schreef:Ja, hoor. Maakt ze niks uit. Betalen doen ze toch ook structureel te laat, dus die boete hebben ze ook al te pakken.![]()
Van 1 klant belt de belasting inspecteur inmiddels mij maar wat de status is, klant zelf reageert nauwelijks, laat staan dat hij zijn stukken brengt, de laatste keer bracht hij het in een vuilniszak![]()
Tijd om snel afscheid van te nemen dus, ongeloofelijk hoe sommige denken hun bedrijfje te kunnen voeren
Onze sponsors