Let op voor oplichters!!!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel vervelend als de auto is gestolen, maar ik zou NOOIT mijn auto aan vreemde mensen meegeven voor een proefrit, al moet ik dubbelgevouwen
op de achterbank gaan zitten.

- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel lullig voor die man dat die een nieuwe vers geimporteerde auto moet verkopen en dan ook nog eens niet verzekerd te zijn en daardoor nog meer in de financiele problemen komt
Dat was ook mijn eerste gedachte ja... het lijkt een beetje in scene te zijn gezet? Al zou dat niet echt handig zijn als je niet goed verzekerd bent320d touring schreef: Of een bekeuring van een paar 100 euries. Lijkt mij sterk dat je zo stom bent om zoiets echt te doen. Komt nog bij dat ie weg moest vanwege de finacien, terwijl hij hem blijkbaar net gekocht had. Heeft altijd ?? binnen gestaan, das ook knap als je de auto net een paar dagen hebt !Denk dat het verhaal toch iets anders in elkaar zit !

Wel lullig voor die man dat die een nieuwe vers geimporteerde auto moet verkopen en dan ook nog eens niet verzekerd te zijn en daardoor nog meer in de financiele problemen komt

- Cooper2004
- Leerling Mini lid
Bericht
Blijf ook allert bij een proefrit. Er zijn ook situaties bekend waarbij tijdens het wisselen van de bestuurder de 'potentiele' koper er vandoor ging met de auto terwijl de verkoper net om de auto heen liep.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou zelf mijn sleutels ook niet zomaar aan "vreemden" mee geven. (Alhoewel Yvon & Arjan heb ik ook m'n sleutels gegeven
) Maar ja, wat nou als je dat uit goed vertrouwen wel doet zoals deze man. De informatie over de auto is inderdaad een beetje raar zoals Marco al aangeeft. Niet onmogelijk, maar wel opvallend.
Bah dat is inderdaad erg kl*te! Heb er tot zo ver geen problemen mee gehad. Ja, wanbetalers, maar met LANG aandringen komt het er tot nu toe gewoon iedere keer.Sid schreef:tjeetje, dat is nog lulliger dan mijn geval (net voor 1300 eu opgelicht door een engelsman, tja...)
Ik zou zelf mijn sleutels ook niet zomaar aan "vreemden" mee geven. (Alhoewel Yvon & Arjan heb ik ook m'n sleutels gegeven

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Niemand maakt in mijn auto een proefrit! ik rij zelf wel, ga er maar naast zitten.
PS misschien een idee, als dit echt is. om die gasten te lokken met een nieuwe advertentie voor eenzelfde auto.... andere mini dus.... en als die gasten op komen dagen hangen we z achter de mini.... maar dat dan alleen als het een newminiclub memeber is die dit verhaal niet verzonnen heeft
PS misschien een idee, als dit echt is. om die gasten te lokken met een nieuwe advertentie voor eenzelfde auto.... andere mini dus.... en als die gasten op komen dagen hangen we z achter de mini.... maar dat dan alleen als het een newminiclub memeber is die dit verhaal niet verzonnen heeft

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zijn hem al lang gepeerd en die zullen zich niet langer dan 30 minuten in dezelfde kleding met hetzelfde kleur haar enzovoorts rond gaan rijden in een gestolen MINI. Die zien ze nooit meer terug.Smini schreef:PS misschien een idee, als dit echt is. om die gasten te lokken met een nieuwe advertentie voor eenzelfde auto.... andere mini dus.... en als die gasten op komen dagen hangen we z achter de mini.... maar dat dan alleen als het een newminiclub memeber is die dit verhaal niet verzonnen heeft

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Haha heimwee naar de R53
Solly .......56
Re: heel sneu
Ferdinand schreef:vast twee r56 rijders..
Haha heimwee naar de R53

Solly .......56
- Bas
- Mod virus alert!
Bericht
Niet zo slim om je wagen uit te lenen voor een proefrit zonder dat jezelf meegaat
Blijkbaar bestaat er nog een nieuwe manier om een auto te stelen.(wellicht al langer bekend
)
Het werkt als volgt: u begeeft zich naar de parking waar uw auto zich bevindt, opent de deur met de sleutel en stapt in. U sluit de deuren, steekt de contactsleutel in het slot en trapt de koppeling in om achteruit te rijden. U kijkt in uw achteruitkijkspiegel en merkt dan plots dat er een blad papier op uw achterruit kleeft.
U ontkoppelt de wagen, opent de deuren en stapt uit om dit papier, dat uw zicht belemmert, te verwijderen.
Wanneer u zich achter de wagen bevindt, duiken plots de dieven op, die in uw wagen stappen en ermee wegrijden!
Uw auto is immers startklaar. De meeste mensen laten ook hun boord- en identiteitsdocumenten of handtas in de auto liggen. En als het mis gaat, zullen ze u nog overrijden ook!
Bericht afkomstig van:
Politie Rotterdam Rijnmond
Districtssecretariaat d04
kamer C015
Doelwater 5
vr.gr. Bas

Blijkbaar bestaat er nog een nieuwe manier om een auto te stelen.(wellicht al langer bekend

Het werkt als volgt: u begeeft zich naar de parking waar uw auto zich bevindt, opent de deur met de sleutel en stapt in. U sluit de deuren, steekt de contactsleutel in het slot en trapt de koppeling in om achteruit te rijden. U kijkt in uw achteruitkijkspiegel en merkt dan plots dat er een blad papier op uw achterruit kleeft.
U ontkoppelt de wagen, opent de deuren en stapt uit om dit papier, dat uw zicht belemmert, te verwijderen.
Wanneer u zich achter de wagen bevindt, duiken plots de dieven op, die in uw wagen stappen en ermee wegrijden!
Uw auto is immers startklaar. De meeste mensen laten ook hun boord- en identiteitsdocumenten of handtas in de auto liggen. En als het mis gaat, zullen ze u nog overrijden ook!
Bericht afkomstig van:
Politie Rotterdam Rijnmond

Districtssecretariaat d04
kamer C015
Doelwater 5
vr.gr. Bas

Onze sponsors