Beek is per definitie wat terughoudender in het aangeven hoeveel PK winst je pakt..met name om telleurstellingen te voorkomen bij mensen die bij 4 pk minder gaan roepen dat t allemaal niet klopt...
Je hebt te maken met verschillen in motoren onderling, met verschillende banken en omstandigheden tijdens de meting (temp, vochtingheid, etc)
De sprong van een one naar een cooper zal nooit meer zijn dan een cooper zelf heeft, zonder aanpassingen als filters, uitlaat etc...
Dus je kan deze upgrade bij iedere tuner wel laten doen, want dit is nauwelijks custom werk..zolang je de PK's van een cooper in gedachte houd, valt t daarna ook niet tegen, en kan het alleen meevallen
Mini Cabrio One tunen? Limburg? AC-Schnitzer?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze doen het afstellen op de rollenbank, dus je weet meteen of ze een beetje in die richting komen of niet.....Of in ieder geval het verschil tussen een voor en na meting.Dwars schreef:BR schermt ook met (Stage 1 tuning) 125 pk of zelfs 130 pk (stage 2)en dan moet er wel een ander luchtfilter op? beetje overdreven of zijn belgische Pk's andere dan hiero?![]()
- Dwars
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Ik heb een afspraak gemaakt met Klaas bij Beek Tuning de 20e. Komt als een serieuze gast op mij over die niets beloofd wat ie niet waar kan maken, maar we zullen zien. Ben benieuwd of het verschil echt wezenlijk is als de One naar Cooper niveau gebracht is?
Iemand nog een goeie tip waar je aansluitend lekker broodjes (kroket) kan scoren daar in Den Haag als lunch?
Iemand nog een goeie tip waar je aansluitend lekker broodjes (kroket) kan scoren daar in Den Haag als lunch?

was nicht tötet härtet ab
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Deze moet je inderdaad hebben http://www.sallo.nl/Sallos/start.html het is loopafstand van Beek.
Let op dat ze op zaterdagen (al) om 15.00 uur dichtgaan.
Let op dat ze op zaterdagen (al) om 15.00 uur dichtgaan.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ben
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb de one van mijn vrouw laten chippen bij Beek en dat is naar tevredenheid.
Het grootste verschil zit hem in de gasklep aansturing deze gaat bij een One maar voor 75% open.
Ook het verbruik is erg afgenomen als ik zelf reed nog geen 1:9 na het chippen ruim 1:12.
Gr Ben
Het grootste verschil zit hem in de gasklep aansturing deze gaat bij een One maar voor 75% open.
Ook het verbruik is erg afgenomen als ik zelf reed nog geen 1:9 na het chippen ruim 1:12.
Gr Ben
- Dwars
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
vandaag bij Beek geweest
toch dik 5 uur in totaal in de mini gezeten (V.V.) maar de terugweg was wel veel geiniger (ook uiteraard omdat we terug naar Limburg reden
Zonder gein, loont de moeite, auto loopt veel makkelijker, losser en stukkie rapper. Weer een ONE die volwassen is geworden zeg maar
Thanx voor de tip
Vriendelijk personeel/eigenaar.
Nog iemand een COOPER typeplaatje voor achterop te plakken liggen??? En de ONE dorpellijsten mogen ook vervangen worden, tip??

Thanx voor de tip

Nog iemand een COOPER typeplaatje voor achterop te plakken liggen??? En de ONE dorpellijsten mogen ook vervangen worden, tip??
was nicht tötet härtet ab
Onze sponsors