Ik ben helemaal blij!!Dat zo'n kleine auto zo stabiel ligt op de weg!
Ik ben mijn mercedes gewend dus had verwacht dat ik qua rijcomfort achteruit zou gaan.Nou dat valt dus heeeeeel erg mee Natuurlijk is qua power mijn one natuurlijk minder in verhouding tot de compressor die ik had op mijn mercedes.Maar ik ben zo blij met mijn mini, echt niet te geloven En wat een bekijks zeg ,zo leuk.En dan reed ik niet eens met open dak.Mijn dag is helemaal goed!
Aan de power is wel wat te doen. Even een keer naar Beek Autoracing voor nieuwe software en je hebt meer vermogen dan een standaard Cooper. En voor de Mini is het geen probleem, die kan daar wel tegen
Ik heb idd al het een en ander gelezen hierover op dit zeer informatieve forum.Ik denk alleen dat ik het gewoon zo laat Ik heb juist voor de one gekozen omdat ik niet veel kilometers moet maken naar mijn werk.En juist de Mercedes weggedaan omdat hij behoorlijk veel verbruikt zeker op de korte afstanden.En als ik echt een behoorlijke afstand moet rijden kan ik altijd de BMW van mijn vriend nemen.
Vandaag met mijn zoon mee geweest naar voetballen. Wat had ik een moeite om mijn mini daar alleen achter te laten.Ik was als de dood dat er wat zou gebeuren.Ik heb hem heel goed met voldoende ruimte geparkeerd.Te erg toch,ik heb dit met mijn andere auto's nooit gehad,zo bezorgd.Is dit erg overdreven ?:s Gelukkig staat hij s'avonds binnen in de garage.
Nope de normaalste zaak van de wereld voor jezelf dan!! De rest verklaart je altijd voor gek als je 40 mtr. verder rijdt omdat je MINI daar beter staat.