Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat je de wielen veel makkelijker kunt (de)monteren, zeker als er ook nog spacers tussen moeten. En ik ben natuurlijk ook gewoon een harde baas...

Die had ik al weggelaten, liep teveel aan, als in: terwijl je stilstaat al.Fred schreef:Blijft een dik ding, waarom monteer je die spacers niet op de achteras?
Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 10 nov 2012, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
D'r zit echt maar 3mm oid tussen band en spatbordrand aan de achterkant, dus dan moet ik daar eerst een stuk wegdremelen. Ook het metaal aan de achterkant komt me dan te dichtbij de band, daar heb ik geen zin in met 30.000km per jaar (waarvan een groot deel met 140-150 op de snelweg)...
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je was toch van plan om 't metaal en plastic aan te passen, Martijn?
Die bouten met moeren lijken me een heel stuk prettiger werken dan de standaard bouten! Ik heb met het monteren van m'n winterwielen weer even mogen jongleren met in de ene hand een bout, terwijl ik met m'n andere hand en m'n knieën een velg op z'n plek probeerde te houden...
Die bouten met moeren lijken me een heel stuk prettiger werken dan de standaard bouten! Ik heb met het monteren van m'n winterwielen weer even mogen jongleren met in de ene hand een bout, terwijl ik met m'n andere hand en m'n knieën een velg op z'n plek probeerde te houden...
Laatst gewijzigd door Berry M op 10 nov 2012, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, maar daar moet ik dan wel een keer tijd en gelegenheid voor hebben.

205/40 geeft niet genoeg stretch op 7,5J om verder naar buiten te staan, dan had ik 8J of 8,5J moeten hebben. Los daarvan vind ik hard rijden ook gewoon erg leuk, en dat wil nu beter. Stuurt lichter, is minder gevoelig voor spoorvorming en de trillingen bij 140 lijken minder (zonder 15mm spacers aan de voorkant dus).speedy schreef:misschien geeft die foto een beetje raar beeld en valt het wel mee.
Onze sponsors