Thx, ik ben ook benieuwd maar van wat ik heb gelezen en ervaring van een vriend van me, moet het wel een tijdje goed zitten. Dus ik zeg doen, worst case scenario het kost je 3 tientjes en een uur van je tijd.Cannuccia schreef:Netjes Dave!![]()
Ik ben erg benieuwd hoe lang dit mooi blijft. Volgens mij zijn mijn velgen hier ook erg geschikt voor.
Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht

Dus ik mis 4x G.
Thanks Rob voor de tip. Maar volgens mij mis de vleugelmoer, dit is alles wat er bij zat:boris_brznjef schreef:Monteren is een eitje dus dat kan wel tussen buien door of zelfs in het donker.
Tipje schroef de monteer platen er al op en die met vleugelmoer een deel los zodat je die er in popt.Zet de niet flexibele niet te strak want anders past het niet op het plaatwerk

Dus ik mis 4x G.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, en ik kan uit ervaring vertellen dat die niet M3 zijn. Ik had er in 1 de motorruimte laten vallen en kocht met de instructie in m'n handen nieuwe bij de Hornbach. Mooi niet dus... Toen maar met het hele spul erheen gegaan en ff gepast in de winkel.
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
uiteindelijk wel de goeie vleugelmoer gevonden bij de Hornbach ?MartijnGizmo schreef:Ja, en ik kan uit ervaring vertellen dat die niet M3 zijn. Ik had er in 1 de motorruimte laten vallen en kocht met de instructie in m'n handen nieuwe bij de Hornbach. Mooi niet dus... Toen maar met het hele spul erheen gegaan en ff gepast in de winkel.
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, was net 1 maatje kleiner...dqs23 schreef:uiteindelijk wel de goeie vleugelmoer gevonden bij de Hornbach ?MartijnGizmo schreef:Ja, en ik kan uit ervaring vertellen dat die niet M3 zijn. Ik had er in 1 de motorruimte laten vallen en kocht met de instructie in m'n handen nieuwe bij de Hornbach. Mooi niet dus... Toen maar met het hele spul erheen gegaan en ff gepast in de winkel.
Onze sponsors