Hallo Iedereen!
Zit eraan te denken om mijn R105's hoogglans te verdichten.
Graag zou ik hier wat foto's willen zien van mini's met hoogglans verdichte wielen!
Hoogglans verdicht
- MrBean
- 4 op een rij!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn vader is eigenaar van Polish Center Brabant.
De mogelijkheden van hoogglans verdichten zijn enorm, maar weet niet of het op mini's ook mooi staat. In andere scenes is het een goed alternatief op polijsten. Polijsten is veeeeel meer onderhoudsgevoelig omdat je hierbij open porien houdt. Met verdichten klop je het materiaal helemaal dicht, zodoende is het materiaal veel minder gevoelig voor water en vuil.

De mogelijkheden van hoogglans verdichten zijn enorm, maar weet niet of het op mini's ook mooi staat. In andere scenes is het een goed alternatief op polijsten. Polijsten is veeeeel meer onderhoudsgevoelig omdat je hierbij open porien houdt. Met verdichten klop je het materiaal helemaal dicht, zodoende is het materiaal veel minder gevoelig voor water en vuil.

- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Zit te twijfelen om mijn Keskin velgen te laten verdichten.
Maar het hart zou el weer in kleur moeten.en dat is lastig na verdichten.
Dan zou ik het hart weer moeten schuren of stralen.
Denk dat polijsten een betere optie is.
Martijn wat kost het polijsten van de randen van een set 17 inch.
Er zit wel blanke lak op volgens mij..
Maar het hart zou el weer in kleur moeten.en dat is lastig na verdichten.
Dan zou ik het hart weer moeten schuren of stralen.
Denk dat polijsten een betere optie is.
Martijn wat kost het polijsten van de randen van een set 17 inch.
Er zit wel blanke lak op volgens mij..
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Onderstaande mail heb ik naar Maichel gestuurd, die graag z'n harten door een kameraad wilde laten spuiten de randen gepolijst. Daarvoor heb ik een super oplossing!!!
Hee Maichel!
Ik ga je super enthousiast maken. M'n vader kan bemiddelen in een splinternieuwe techniek die perfect is voor hetgeen jij zoekt!
Je zult een aantal stappen moeten volgen:
1: Ontlakken van de wielen. Dit is een chemisch proces waardoor alle verf van de velgen verwijderd worden.
Dit kost 25 euro per wiel als dat via m'n vader moet gebeuren, je kunt ook zelf op zoek gaan n bedrijf.
2: Daarna de HELE velg laten spuiten door die kameraad van je. Je zou de velg ook kunnen laten coaten.
3: De belangrijkste stap. In een speciaal ontwikkelde draaibank word middels een speciale diamantbeitel de rand van de velg afgedraaid. Dit geeft een hoogglans/gepolijst resultaat (zie foto's!!) Kosten zijn ongeveer 50 euro per velg voor deze stap.
hoogglansverdichten van 4 wielen (maar dan ook hele wiel!) kost normaal iets meer dan 650 euro inclusief ontlakken.
Eventuele stoeprandschade kan tegen geringe prijs voorafgaand aan de derde stap worden gerepareerd.
Een paar foto's van wielen die vandaag gedaan zijn! (golf 3 GTI BBS):

Hee Maichel!
Ik ga je super enthousiast maken. M'n vader kan bemiddelen in een splinternieuwe techniek die perfect is voor hetgeen jij zoekt!
Je zult een aantal stappen moeten volgen:
1: Ontlakken van de wielen. Dit is een chemisch proces waardoor alle verf van de velgen verwijderd worden.
Dit kost 25 euro per wiel als dat via m'n vader moet gebeuren, je kunt ook zelf op zoek gaan n bedrijf.
2: Daarna de HELE velg laten spuiten door die kameraad van je. Je zou de velg ook kunnen laten coaten.
3: De belangrijkste stap. In een speciaal ontwikkelde draaibank word middels een speciale diamantbeitel de rand van de velg afgedraaid. Dit geeft een hoogglans/gepolijst resultaat (zie foto's!!) Kosten zijn ongeveer 50 euro per velg voor deze stap.
hoogglansverdichten van 4 wielen (maar dan ook hele wiel!) kost normaal iets meer dan 650 euro inclusief ontlakken.
Eventuele stoeprandschade kan tegen geringe prijs voorafgaand aan de derde stap worden gerepareerd.
Een paar foto's van wielen die vandaag gedaan zijn! (golf 3 GTI BBS):

Onze sponsors