Politielichten in de grill
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Politielichten in de grill
Via een vriend heb ik politielichten gekregen die je in de grill kan monteren. Hebben jullie tips hoe ik deze het beste kan aansluiten en hoe ik een schakelaar binnen in de mini kan maken?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Huib heeft ook van dat spul toch? (ff zn forumnaam kwijt.. Zwarte S Works heeft die iig)
Denk dat die wel tips heeft

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
BRG...BMX schreef:Huib heeft ook van dat spul toch? (ff zn forumnaam kwijt.. Zwarte S Works heeft die iig)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja!chosenfew106 schreef:BRG...BMX schreef:Huib heeft ook van dat spul toch? (ff zn forumnaam kwijt.. Zwarte S Works heeft die iig)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Neon onder de auto hebben (niet eens aan) kost je ruim 280 (was pas op wegmisbruikers).
Als je politieverlichting voert mogen ze je voertuig in beslag nemen. Ervaring van een 'kennis'. Die had blauwe flitslampen in zn koplampen.
Zelfs onbevoegd oranje lampen voeren kost je zowat de kop.. Maarja.. de kans dat ze je pakken is klein
Ik heb bijvoorbeeld geen nummerplaat voorop, gister nog moeten blazen en niemand die iets zei
duss
100eu?ParklaneS schreef:Grillflitsers, goed idee! 100 euro boete plus inbeslagname
Neon onder de auto hebben (niet eens aan) kost je ruim 280 (was pas op wegmisbruikers).
Als je politieverlichting voert mogen ze je voertuig in beslag nemen. Ervaring van een 'kennis'. Die had blauwe flitslampen in zn koplampen.
Zelfs onbevoegd oranje lampen voeren kost je zowat de kop.. Maarja.. de kans dat ze je pakken is klein

Ik heb bijvoorbeeld geen nummerplaat voorop, gister nog moeten blazen en niemand die iets zei

) | bar-end mirrors

- ParklaneS
- Mod virus alert!
Bericht
Ja ligt er aan waar het op gegooid wordt. Als het als niet toegestane verlichting wordt gezien zoals neon, (te) blauwe koplampen etc dan idd 280, via de OvJ hoogstwaarschijnlijk. Zelfs zonder ze aan te hebben kan dat al.
via strafrecht als illegaal voeren van OGS (optische en geluidssignalen) welke zijn voorbehouden aan hulpdiensten 100 euro.
In beslag nemen van het voertuig heb ik nog nooit van gehoord, maar misschien in combinatie met andere misstanden.
Oranje/Amber is enorm veel gedoe over. De wet is er te vaag over.
Maar politieagentje spelen in je mini is niet netjes
via strafrecht als illegaal voeren van OGS (optische en geluidssignalen) welke zijn voorbehouden aan hulpdiensten 100 euro.
In beslag nemen van het voertuig heb ik nog nooit van gehoord, maar misschien in combinatie met andere misstanden.
Oranje/Amber is enorm veel gedoe over. De wet is er te vaag over.
Maar politieagentje spelen in je mini is niet netjes

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Owja deze site was t .
http://www.streetglow.com/site/Home.html
Die doen heel veel met die lichtjes. Zitten ook op alle auto's die je in de Formula D ziet rijden. Zijn misschien wel de beste systemen die er zijn.
http://www.streetglow.com/site/Home.html
Die doen heel veel met die lichtjes. Zitten ook op alle auto's die je in de Formula D ziet rijden. Zijn misschien wel de beste systemen die er zijn.
Onze sponsors