Hallo NewMINI liefhebbers.
Ik ging voor een porsche 911 uit 2001, mijn vrouw droomde al heel lang van een NEW MINI. Mijn vrouw heeft gewonnen, maar ik kom langzaam tot besef dat ook ik heb gewonnen.
De MINI Clubman JCW. Wat een lekker scheurijzertje.
Hij wordt maandag op kenteken gezet en dan gaan we kilometers maken.
Vooral mijn vrouw dan want het wordt haar auto, maar ik zal zeker de meetings aangrijpen om ook eens lekker met de MINI op stap te gaan.
Zie jullie dus vast nog wel. Als hij maandag gepoetst en wel voor deur staat maken we meer foto's .
Wouter
Uitkomst van onderhandelingen met mijn vrouw R55 JCW
- CI
- Leerling Mini lid
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CI
- Leerling Mini lid
Bericht
Willen jullie me nu niet weer op verkeerde pad brengen?
Heb namelijk in de zoektocht diverse 4S-en gereden, wel allemaal 996 met facelift.
Maar ach ben nog geen 50 dus komt wellicht nog wel.
Maar terug naar MINI Clubman JCW, op dit moment geen Mod plannen anders dan hem helemaal in nieuwstaat te brengen.
Twee kleine putjes worden eruit gehaald, naven gespoten, velgen van binnen/buiten gepoetst, nieuwe matten, etc.
Remklauwen gepoetst en logo achterop terug aanbrengen.
Daarna ga ik eens flink lezen op dit forum, wat er allemaal mogelijk is.
Thx voor alle reacties.
W
Heb namelijk in de zoektocht diverse 4S-en gereden, wel allemaal 996 met facelift.
Maar ach ben nog geen 50 dus komt wellicht nog wel.
Maar terug naar MINI Clubman JCW, op dit moment geen Mod plannen anders dan hem helemaal in nieuwstaat te brengen.
Twee kleine putjes worden eruit gehaald, naven gespoten, velgen van binnen/buiten gepoetst, nieuwe matten, etc.
Remklauwen gepoetst en logo achterop terug aanbrengen.
Daarna ga ik eens flink lezen op dit forum, wat er allemaal mogelijk is.
Thx voor alle reacties.
W
New MINI owner
Onze sponsors