@GreycooperS: Dankje!
@Ollie: Wie weet, ik weet nu ook op watvoor een mini ik moet letten, haha.
Even voorstellen: Lennart Rijbewijs binnen!
- Lennart95
- Nieuwsgierig
Bericht
Even voorstellen: Lennart95, Rijbewijs binnen!
Heb vanochtend mijn rijbewijs gehaald, dus superblij. Maandag rijbewijs aanvragen. Kon niet eerder omdat het systeem van CBR plat ligt, ach die paar daagjes moet ik dan maar even wachten.
- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik ben ook bezig met lessen
@mush ik leef nog
Gefeliciteerd met je Rijbewijs!mushrop schreef:welkom Lennart. Ben je nou 15 of 16 jaar? Ivm je onderschrift zeg maar![]()
Wordt je straks net zo'n spammer als Robbedoes?Trouwens, waar is Robbedoes gebleven eigenlijk?
ik ben ook bezig met lessen
@mush ik leef nog

- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Proficiat! Veel mooie km's toegewenst...
Ennuh... Toen ik nu bijna 20 jaar geleden mijn rijbewijs haalde wilde ik eigenlijk ook een Mini Cabrio. Tegenwoordig heet dat met een chique woord 'classic mini'
En na veel omzwervingen via MGF cabrio, VW golf III cabrio en als laatste een Alfa Spider 3.0V6 is het nu dan eindelijk zover dat er een Mini Cooper S JCW cabrio voor de deur komt. Dus gewoon geduld hebben of je niet laten verleiden tot al die afleiding
Ennuh... Toen ik nu bijna 20 jaar geleden mijn rijbewijs haalde wilde ik eigenlijk ook een Mini Cabrio. Tegenwoordig heet dat met een chique woord 'classic mini'

En na veel omzwervingen via MGF cabrio, VW golf III cabrio en als laatste een Alfa Spider 3.0V6 is het nu dan eindelijk zover dat er een Mini Cooper S JCW cabrio voor de deur komt. Dus gewoon geduld hebben of je niet laten verleiden tot al die afleiding

One life, live it!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Gefeliciteerd Lennard !
Knap om op je 17e verjaardag je rijbewijs te halen
Laat je ouders maar eens een proefrit in een Countryman All4 maken,
dan is de Outlander snel van de oprit verdwenen.
Knap om op je 17e verjaardag je rijbewijs te halen

Laat je ouders maar eens een proefrit in een Countryman All4 maken,
dan is de Outlander snel van de oprit verdwenen.
Onze sponsors