Wie heeft er ervaring met een universele xenon kit, welk merk is goed en hoeveel k moet je hebben.
Er wordt zoveel aangeboden op marktplaats wat is goed? Bedankt voor de reactie Paul.
XENON Kit
- paul Hemels
- One wheel wonder
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn diverse aanbieders van after-market xenon. Verschillen zijn er in vooral in lichtkleur. Grofweg van 4000K tot 10000K. Stelregel is hoe hoger de K waarde, hoe blauwer het licht. De ervaring leert dat tussen de 4000K en 6000K het standaard xenon het meest benaderd qua kleur. Ga je hoger dan 6000K dan neemt ook de lichtsterkte weer af.
Kijk anders eens op de site van target automotive
Kijk anders eens op de site van target automotive
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb in mijn vorige 2 auto's ook xenon ingebouwd.
Bij ons in onze Lotussen en TVR's bouwen we set's in van
www.xenon-verlichting.nl
dit is een goeie leverencier van ons, ik zou wel iets met korting kunnen doen als we meerdere set's tegelijk kopen.
kwalitatief is dit echt super goed spul en niet dat wappie flappie spul uit china ofzo.
Heb ooit 1x een goedkoop setje gemonteerd, wat een feest....... hahahaha daarvan ging 1 lamp stuk na 2 mnd en wou de andere lamp soms niet starten en moest ik de lampen 2x aan en uit zetten....
Bij ons in onze Lotussen en TVR's bouwen we set's in van
www.xenon-verlichting.nl
dit is een goeie leverencier van ons, ik zou wel iets met korting kunnen doen als we meerdere set's tegelijk kopen.
kwalitatief is dit echt super goed spul en niet dat wappie flappie spul uit china ofzo.
Heb ooit 1x een goedkoop setje gemonteerd, wat een feest....... hahahaha daarvan ging 1 lamp stuk na 2 mnd en wou de andere lamp soms niet starten en moest ik de lampen 2x aan en uit zetten....
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
kan iemand mij uitleggen wat dit voor lampen zijn???
http://cgi.ebay.de/H7-White-Light-55W-X ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/H7-White-Light-55W-X ... dZViewItem

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jawel, deze lampen kun je in je huidige non-xenon units steken om zo een xenon-look te creëren.red_devil schreef:ja maar die zijn niet geschikt voor nu in mijn huidige setup?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik persoonlijk denk dat het er "sjonnie-achtig" eruit zal gaan zien.red_devil schreef:Zou dat mooi zijn? Of lijkt het dan erg goedkoop?
Ik wil graag meer licht (helderder licht) uit mijn huidige non-xenon units. Wat kan ik er dan het beste insteken?
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
precies, je hebt veel wappie slappie spul op de markt, de betere merken zoals bvb target of maxlux betaal je gewoon meer voor maar hebben ook veel betere lichtopbrengst en kwaliteit!
Ook mijn advies dus, geen xenongas gevulde halogeen pitjes kopen die hebben eigelijk alleen een kleurfilter waardoor het blauw lijkt, maar de opbrengst blijft knudde.
Ik zou wel wat korting kunnen krijgen op de set's van
www.xenon-verlichting.nl
ohja, kijk ffies naar de foto pagina, staat een Cooper S op !!! en mijn Smart
(vorige auto)
Ook mijn advies dus, geen xenongas gevulde halogeen pitjes kopen die hebben eigelijk alleen een kleurfilter waardoor het blauw lijkt, maar de opbrengst blijft knudde.
Ik zou wel wat korting kunnen krijgen op de set's van
www.xenon-verlichting.nl
ohja, kijk ffies naar de foto pagina, staat een Cooper S op !!! en mijn Smart

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors