Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2012, 15:10

franklyn85 schreef:Oem koppeling is oersterk en degelijk

Ps leuke stek dat je er maar veel mag van genieten
Die OEM koppeling, die heeft het voorheen ook zo'n 100d km uitgehouden volgens mij.

Dank, we zijn enorm gelukkig met het huis! Weet je nog iemand die goed is met daken per ongeluk? Ik heb een lek in de garage, daar moet ook (een deel van) een schoorsteen worden weggehaald.
Fabian schreef:Mooi huis man!!! En erg leuk filmpje... :icon_top:
Thanks, het filmpje zelf is wel een beetje schudden geblazen en die lens blijft maar scherpstellen, maar het idee is wel aardig dacht ik zo :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2012, 15:24

Ja ik ken wel een goede aannemer voor je, Selie B.v die doen veel restauratie in monumenten.

www.selie.nl

Succes
burn rubber not your soul

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 10:27

Mijn Mini heeft recent een nieuwe koppeling gehad. Gaf nog een beetje problemen omdat de nokkenassensor er mee nokte. Nieuwe sensor erin: die wilde niet goed. Weer een nieuwe erin: tadaa opgelost!

Gisteren onderweg naar huis... Lekker 140 op de teller, stuk snelweg waar je 130 mag en beetje genieten van het geluid van de motor... Totdat de motor begon te bokken, horten, stoten, geen toeren meer... He-le-maal dood. Holy crap! Koppeling intrappen en uitrollen, voorzichtig laten uitrollen.. Contact uit, starten: niks, nog een keer oeh draait! Drie hele seconden later: niks. Crapcrapcrap! Nou uitrollen en naar de vluchtstrook dan maar.. Nog een paar keer starten en niks. Shit! Nou ANWB bellen dan maar..
Sta je 20 minuten te wachten, op zich prima tijd natuurlijk. Jammer dat ik geen jas bij me had, was toch wel een beetje koud. Meneer van de ANWB komt, auto start prima. Balen.
Samen naar carpoolplaats vlakbij gereden, hij zo'n computertje eraan: geen foutmelding. Nu niet, in het verleden niet. Auto start nog steeds prima.

Laat de auto stationair lopen, sta een beetje met die man te praten over dat je altijd zult zien dat het dan weer goed gaat als de ANWB er is, dat deze auto toch net terug is van de garage waar ze de nokkenassensor hebben vervangen... Stop de auto er weer mee. Nog een paar keer starten, telkens weer afslaan: apparaat eraan en ja hoor. Krukassensor "position A" foutmelding.

Okay, dan maar zo'n vrachtwagentje laten komen, auto erop en blij dat die man me naar huis wilde brengen met de auto. Best leuk gesprekje met hem over hoe zuinig ik op de auto ben, over zijn hobby: dafjes etc. Komen thuis aan, ik loop even naar de garage en hij begint de auto 'uit te laden'. Hij vergeet alleen even dat hij voor de voorwielen van die metalen blokken had gebruikt. Laat de auto achteruit van die laadklep af zakken.. KRRRRRAAAAAAKKKKKK

Dat was de voorbumper. Lip eraf, bumper ontzet, verder heb ik de schade nog niet echt kunnen bekijken. Maar ik verwacht dat die plaat achter de bumper, onder de motor beschadigd is, de bumper, de modderkuipen, de lip en misschien zelfs de lampen in de bumper. Ding is compleet uit zijn voegen geweest namelijk.

Sjongejonge het zit wel mee zeg :(

Franklyn: thanks, ik ga eens contact zoeken binnenkort!!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 10:31

Ooo man wat een pech pfffff hoop dat het meevalt zonde van de GP......

Succes en je heb die kerel toch wel even verteld wat voor janlul het is
burn rubber not your soul

Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 11:18

Zuuur zuur. Bumper kan redelijk wat hebben. Heb t met de mijne een keer voor elkaar gekregen om in een iets te leuke bui mezelf klem te rijden in een stuk zand.... Voorwielen groeven zich in en hij lag op zn buik..

Achteruit eruit getrokken. Dacht ook ff dat de bumper zou blijven staan in de grond. Alles scheef enzo. Maar niets stuk ofzo. Toch fijn dat een mini voor 95% uit van die plastice klote clipjes bestaat ;)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 12:44

GVD man, dat zijn geen grappen meer! :?
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2012, 17:28

Dat is inderdaad hard balen :?

Ik neem aan dat de schade hersteld wordt door de takeldienst?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 20:36

Aiii mooi balen.. Wees desondanks blij dat het de ANWB zelf is die de handel sloopt, en niet een door haar ingeschakeld derde partij (wat je in het buitenland ziet) want dat geeft vaak een berg papieren rompslomp.. :s
lucas
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

21 nov 2012, 21:56

Dat is balen. >:( Wat een gedoe heb je daar weer van.

Succes met het herstellen.
Andor
Be Mini
Be Mini

21 nov 2012, 22:14

teeering! dat laat het bloed wel koken!
Zonde van je mooie GP :(

Veel succes er mee!
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 nov 2012, 22:14

Damn! Dat dit maar voorlopig het laatste mag zijn als je dit allemaal hebt gehad. Suc6
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 nov 2012, 22:37

Wow wat een enorm gaaf huis heb je zeg Floris! 8)

En wat ontzettend balen van je MINI man, t zat je allemaal echt even niet mee nee :( Succes met alles ;)
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

21 nov 2012, 23:55

Wat een pech zeg. :(
Ik hoop dat het met de motorstoring en het herstellen van de schade wat mee zit. :|
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”