franklyn85 schreef:Pro import geloof ik tip van een kennismushrop schreef:welk bedrijf is dat?franklyn85 schreef:
Ja ik ga naar een bedrijf in aalsmeer die auto per cilinderkamer kan afstellen zelfde als 1320
franklyn85 schreef:Pro import geloof ik tip van een kennismushrop schreef:welk bedrijf is dat?franklyn85 schreef:
Ja ik ga naar een bedrijf in aalsmeer die auto per cilinderkamer kan afstellen zelfde als 1320
Nee zijn spullen van sam gelukkig heeft hij genoeg extra spullenkoosie schreef:hoi frenk ziet er zonde uit man! valt me nog mee dat dat allemaal nog zo goed werkt..! top dat je zoveel reserve onderdelen hebt! werkze nog!
Dat, en het gebruik. Vaak boven de 7000rpm?Berthil schreef:Kun je alsjeblieft eens een overzichtje maken wat er allemaal aan de auto gebeurd was waardoor dit is gekomen?
Ja bijna niet zeg maar want hij is begrensd op 7200 dus dat heeft geen nutMartijnGizmo schreef:Dat, en het gebruik. Vaak boven de 7000rpm?Berthil schreef:Kun je alsjeblieft eens een overzichtje maken wat er allemaal aan de auto gebeurd was waardoor dit is gekomen?
Ja het rotte starten is ook weg... Hij start weer als te voren en nie met horte en storte en uitvallen meer...JunkyXL schreef:top man, gelukkig zit er weer beweging in !!
Onze sponsors