Zal je vertellen dat de luchtflap er wel op moet leuk dat je GRS ziet maar de lucht gaat groot en deels voor de koeler langs en niet door de ribben.......
Dit kan overgens geen kwaad maar als je hem flink ervan langs geeft merk je duidelijk verschil of je de flap wel of niet heb
Dave's Electric Blue R53 (F1 trip foto dump P23)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga kijken of ik ergens tijd kan vinden deze weekend, wordt wel lastig. Zouden eerst nog de winter velgen dippen in Gun Metal Grey van onze family wagen voor dat ik ze ging monteren maar gezien dat ik Zondag al naar Essen ga en het sneeuwt al in Duitsland moet ik vanavond al er op gaan gooien.
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Oh ja, zondag Essen. Leuk hoor, veel plezier!!dqs23 schreef:Ik ga kijken of ik ergens tijd kan vinden deze weekend, wordt wel lastig. Zouden eerst nog de winter velgen dippen in Gun Metal Grey van onze family wagen voor dat ik ze ging monteren maar gezien dat ik Zondag al naar Essen ga en het sneeuwt al in Duitsland moet ik vanavond al er op gaan gooien.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht

we gaan met de family wagen, zit wat relaxer dan in de mini.
thanks, bradwurst + bier + tuning = win win winboris_brznjef schreef:kan je meteen de orciari's monteren?Cannuccia schreef:Oh ja, zondag Essen. Leuk hoor, veel plezier!!dqs23 schreef:Ik ga kijken of ik ergens tijd kan vinden deze weekend, wordt wel lastig. Zouden eerst nog de winter velgen dippen in Gun Metal Grey van onze family wagen voor dat ik ze ging monteren maar gezien dat ik Zondag al naar Essen ga en het sneeuwt al in Duitsland moet ik vanavond al er op gaan gooien.haha! Nee kleur is niet belangrijk als de wielen er maar onder zitten!
Veel plezier in essen! Bradwurst und ein grose dunkel weise bitte!

we gaan met de family wagen, zit wat relaxer dan in de mini.
- dqs23
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Paar fotos uit Essen, de rest zal ik een topic aanmaken bij de afterparty.

Ik ben normaal geen fan van aftermarket licht units maar deze hebben ze toch wel netjes gedaan.

Een van mijn droomautos

12%korting online tot mid Dec met code EMS2012

Waarschijnlijk kan je zien dat mijn volgende mod een BBK is

sooooooo must have

Beetje van mij auto gejat de kleur combinatie

Schat, als je mee wil dan moet je ook je eigen stoel dragen

Ik ben normaal geen fan van aftermarket licht units maar deze hebben ze toch wel netjes gedaan.

Een van mijn droomautos

12%korting online tot mid Dec met code EMS2012

Waarschijnlijk kan je zien dat mijn volgende mod een BBK is

sooooooo must have

Beetje van mij auto gejat de kleur combinatie

Schat, als je mee wil dan moet je ook je eigen stoel dragen

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus ze geven 2% 'eigen' korting en dan nog is dat bedrijf MEGA duur! 
Racingshop vraagt €1790 voor een set met solid-rotors, juist daar waar de fabrikant schrijft dat zwevende schijven standaard zijn
Dus als je die ook wilt.. komt er €200 bij! Dus voor €1990 heb je een setje orantje klauwen (andere kleur kost €200)
Vooruit.. dr gaat 12% af 
Bij DCPerformance kost een zelfde set 885POND = €1090. En omdat de korting van de fabrikant komt lul je daar ook nog wel 10% (of meer) van af.. Dan kom je op pak m beet €890! (rood, orandje of witte klauwen, andere kleuren kosten 120POND meer)
Hoor ik daar een Groupbuy?
Hier nog een leuke revieuw over de remmen op een R53!
Grappig om te lezen dat de fabriek momenteel 10% korting geeftdqs23 schreef: 12%korting online tot mid Dec met code EMS2012![]()
Waarschijnlijk kan je zien dat mijn volgende mod een BBK is![]()
![]()

Racingshop vraagt €1790 voor een set met solid-rotors, juist daar waar de fabrikant schrijft dat zwevende schijven standaard zijn

Bij DCPerformance kost een zelfde set 885POND = €1090. En omdat de korting van de fabrikant komt lul je daar ook nog wel 10% (of meer) van af.. Dan kom je op pak m beet €890! (rood, orandje of witte klauwen, andere kleuren kosten 120POND meer)
Hoor ik daar een Groupbuy?

Hier nog een leuke revieuw over de remmen op een R53!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
OMG, wat een kermis is dat ook...

De moertjes alvast erop doen voordat je ze monteert, kun je ze zo aandraaien. Wel de goede kant op draaien, als zo'n vleugelmoer in de motorruimte valt issie kwijt... ja, ik weet dat.dqs23 schreef:De vleugelmoeren zijn eindelijk binnen, M3 is toch de goeie maat, hopelijk heb ik deze weekend tijd om te monteren.
Onze sponsors