speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 dec 2012, 11:15

ik schuur ook erg vaak en vind ik niet zo'n probleem maar nu ging ik met voorwielen over hoge put heen en klapte er dus vol op :o
moest kiezen of wielen heel houden of over de put proberen te rijden :mrgreen:
keuze was goed dus :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 11:31

haha, ik zeg altijd tegen Rosalie dat ze beter een wiel aan gort kan rijden dan dat ze het carter eronder weg rijdt. Dus als iets omhoog steekt (zoals een putdeksel) en je kan niet meer uitwijken, dan maar met de wielen erover heen ipv dat de onderkant van je motor uit elkaar getrokken wordt....

Low is a lifestyle hé :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 dec 2012, 11:33

zeker een lifestyle :lol:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 dec 2012, 11:34

continue bezig met hoe daar in rijden of hoe daar parkeren :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 11:36

ja precies, maar ik heb er inmiddels wel een beetje schijt aan hoor. Ik rij gewoon overal in en zie wel of en hoe ik er weer weg kom. Alles wat evt geraakt kan worden kan ook weer vervangen worden. Heb nog twee zgan nieuwe dorpellijsten liggen dus dat is ook niet gelijk een probleem...

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 dec 2012, 11:39

ja ik ken jou een beetje :s jij mij ook he :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 11:43

:mrgreen:

tegenpolen, daarom vinden we elkaar zo aardig.. :mrgreen:

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

02 dec 2012, 11:48

gaat vaak erg goed samen ja :lol:
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 15:48

Zie ik hier een mooie relatie ontstaan :lol:
MCS 2004
Maichel
Be Mini
Be Mini

02 dec 2012, 15:52

Ik ken het gevoel, ik raak ook mn krikseunen nog weleens :)
Maar die kunnen eraf geschroefd worden toch, staat ook wel netter eigenlijk.

Tijdje terug een meeting hier in de buurt, moest met een drempel het terrein op.

Gewoon mn rechter achterwiel los van de grond :s
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 dec 2012, 16:09

Maichel schreef: Gewoon mn rechter achterwiel los van de grond :s
Als ik hier bij de Jumbo wil parkeren moet ik verhoging op. Als ik dit te langzaam doe om mijn bumper heel te houden dan komt mijn rechter voorwiel los en dan hang je!
Dan heb je 1 wiel dat heel hard rond draait en een ander doet niets meer :s

Dus ik rij tegenwoordig ietsje sneller en dan schuurt die maar ff :evil:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 dec 2012, 16:35

marcel700 schreef:
BMX schreef:
Maichel schreef: Gewoon mn rechter achterwiel los van de grond :s
Als ik hier bij de Jumbo wil parkeren moet ik verhoging op. Als ik dit te langzaam doe om mijn bumper heel te houden dan komt mijn rechter voorwiel los en dan hang je!
Dan heb je 1 wiel dat heel hard rond draait en een ander doet niets meer :s

Dus ik rij tegenwoordig ietsje sneller en dan schuurt die maar ff :evil:

Aaawww jochie toch :mrgreen: Man The F Up :mrgreen:
Ja idd.. daarom schuurt die maar ff ;)
Bumper is goedkoper :P
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 16:37

heb je geen sper dan?

Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 dec 2012, 16:45

Zelfde is mij gewoon al 2 of 3 keer overkomen tijdens het wegrijden bij Slotemakers in Zandvoort: "huh, heb ik geen grip rechtsvoor?" :mrgreen: Gelukkig loopt dat flink heuvelaf, dus rol je gewoon door.

Terug naar “Show your ride”

Onze sponsors