Brandstofverbruik..
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
volgens de boordcomputer of volgens de pomp?ferrry s schreef:14,8 gemiddeld Cooper s uit 2003 gechipt en pulley 17%
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ik heb nu 4 keer getankt met mijn R53, maar kom gemiddeld zo rond de 1:8 uit

Ik gebruik hem om dagelijks naar mijn werk te rijden (9km met 17 stoplichten die op rood staan) dus ik denk dat het vooral daarin zit. Af en toe geef ik uiteraard ook goed gas, maar eigenlijk nooit in mijn woon-werkverkeer... Valt me wel tegen t.o.v. mijn vorige auto, een Clio II RS. Die haalde gemiddeld zo'n 1:10.

Ik gebruik hem om dagelijks naar mijn werk te rijden (9km met 17 stoplichten die op rood staan) dus ik denk dat het vooral daarin zit. Af en toe geef ik uiteraard ook goed gas, maar eigenlijk nooit in mijn woon-werkverkeer... Valt me wel tegen t.o.v. mijn vorige auto, een Clio II RS. Die haalde gemiddeld zo'n 1:10.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat zou de impact zijn op de hitte in de verbrandingskamer ? Als ie met aceton alles verbrand, is de koeling dan minder ?
Even wat meteen bij mij door m'n hoofd schiet:Hans schreef:De verbranding is nagenoeg volledig en daardoor, ook door minder brandstofverbruik, veel beter voor het milieu.PUNT.
Wat zou de impact zijn op de hitte in de verbrandingskamer ? Als ie met aceton alles verbrand, is de koeling dan minder ?
Onze sponsors