Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 dec 2012, 12:45

mushrop schreef:dat snap ik wel :mrgreen:
:lol:

MartijnGizmo schreef:Top dat je weer de juiste weg hebt gevonden, ik weet maar al te goed hoe pittig dat soms kan zijn! :icon_top:
jordi8 schreef:Verder ben ik begonnen aan een nieuwe functie op m'n werk, dit bevalt goed en is goed uit te houden.
Tevens ben ik bezig met het behalen van m'n C-rijbewijs (in burger).. die uiteindelijk wordt omgezet (als ik hem haal) naar een militair rijbewijs C.
Alvast een toptip: haal je bus-rijbewijs er niet bij als je die niet nodig hebt. De vriend van m'n zusje deed dat wel en was onlangs de lul omdat ze hem random van de lijst hadden gepikt. Verder nog geen rij-ervaring, maar moest wel ineens in een huur-touringcar met de hele Compagnie op pad... :mrgreen:
haha, zal er aan denken! Overigens is het niet mogelijk om m'n bus te halen. Het was of het C-rijbewijs met aanhanger, of C+bus ;p

Je raadt natuurlijk al waar ik voor heb gekozen he :mrgreen:
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 dec 2012, 13:11

Heel vervelend, maar mooi dat het inmiddels weer goed gaat! Houden zo! :icon_top:
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 dec 2012, 16:53

Bij deze nog wat foto's die ik afgelopen Zondag (2 December) heb gemaakt in de omgeving van Best (vlakbij eindhoven).

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2012, 09:58

Mooie Pica's! :D
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 dec 2012, 10:17

Mooie platen Jordi !
Van een hele gave Mini.

Klote van de afgelopen tijd. Het is dan altijd fijn om je aan een paar dingen vast te kunnen houden.

Ook ergens naar toe leven en ergens naar vooruit kijken zijn belangrijk,
bijv. de knuffel van Rob as. zondag :mrgreen:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2012, 11:01

JosCountrymanCooper schreef: bijv. de knuffel van Rob as. zondag :mrgreen:
Jaaa dat zal het hoogtepunt van mijn zondag worden hahaha :mrgreen:
Afbeelding

PPiim
Enthousiast
Enthousiast

07 dec 2012, 08:42

Mooi karretje zo! Wieltjes staan hem erg goed. Zijn dat (imi) BBSjes?
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2012, 08:45

PPiim schreef:Mooi karretje zo! Wieltjes staan hem erg goed. Zijn dat (imi) BBSjes?
Dat hebbe gij goed gezien!
Wolfrace velgen om precies te zijn ;-) xx
Afbeelding

GreyCooperS
Forum Junky

07 dec 2012, 15:27

Mooie picas kerel...en klote verhaal, met een goede afloop..goed bezig! :lol:
Succes met het rijbewijs en je nieuwe functie!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2012, 18:56

Mooie foto's! Volgens mij zag ik je vanmiddag rijden op de a4 ter hoogte van bmw den haag, kan dat?
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2012, 19:03

Dat zou heel goed kunnen Adriaan! Want ik ging naar huis :-)
Afbeelding

Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 dec 2012, 15:00

Goed te lezen dat de MINI weer heel is en zelf ook weer het plaatje op de rij hebt! 8) :wink:
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2013, 13:15

Zoooooo goede middag heren und dames!
Het is een HELE poos geleden sinds ik hier een update gegeven heb.

Dus bij deze..

Er is heel wat gebeurd in mijn leven maar ook m'n MINI heeft weer eens kuren gehad en een liefdadigheidskunstje.

Allereerst wil ik beginnen te zeggen dat ik baan zeker ben. Zoals velen van jullie weten werk ik bij de Landmacht. Met de bezuinigingen was het nog maar de vraag of ik m'n baan zou houden. De kogel is door de kerk heen gejankt en het is zeker dat ik een functie heb tot medio 2015!

Ten tweede, mijn MINI heeft een kleine kuur gehad die welliswaar snel was opgelost.. althans.. een soort van.
Mijn versnellingskabel was aan vervanging toe.. het grafffelstuk was helemaal verzet en kapot getrokken en ook het rubber was in verre staat van ontbinding.
Opzich niet een heel erg probleem.. TOT JE BIJ DE DEALER HET ONDERDEEL BESTELD! hahaha, dan begint het circus!

Voor diegene die mijn facebook niet hebben, een korte samenvatting van hoe erg ik gescholden heb.

Dag 1, het constateren en bestellen van het onderdeel:
De mini dealer had het onderdeel niet en het moest dus besteld worden.. alé, prima. Ik moest echter vrij nemen op de vrijdag als ze het binnen hadden zodat ze hem direct konden plaatsen.

Dag 2, het instaleren? van het onderdeel:
Die vrijdag dat het onderdeel binnen was ben ik naar de dealer gegaan.
er zat een andere man en ik werd geholpen.
Echter.. het verhaal kreeg een leuke staart toen mij werd verteld dat ik vanuit eindhoven voor niets hier naartoe was gekomen, omdat het onderdeel niet binnen was. Het was opgeheven alsof ik gebeld had dat het niet meer nodig was. ??? Oke.. kan gebeuren, slordig, maar ach.
Het onderdeel was besteld en de week erop zou het dus geinstalleerd worden.

Dag 3, poging 2 tot installatie??:
HALLO MENEER DE DEALER MAN! Is mijn onderdeel binnen? Ook vandaag heb ik vrij genomen (uren tot dusver 12) en ik hoop dat hij gemaakt kan worden.
JA! zegt de man, hij is binnen! Helemaal top zei ik. Hier is een leenfiets, u kunt nu naar huis en vanmiddag is hij klaar (ik woon op 2km van MINI den haag, so be it).

2 uur later werd ik gebeld. Ik dacht, wauw..dat is snel! maar HA! daar is de adder weer.

Hallo meneer ten b,
ik bel even vanwege het feit dat het bestelde onderdeel (de versnellingskabel) binnen is, maar het is de verkeerde kabel.

&*&^*&^#!$*(&$!*$)^$*& FUUUUU (dacht ik, zei ik niet)

Ow.. en nu? want ik moet zondag weer naar de kazerne en in het weekend heb ik dus geen vervoer.
Geen probleem, dan krijgt u een leenmini voor het weekend, bestel ik het onderdeel voor de maandag.. en dan kunt u maandagochtend de MINI komen halen voor 10 uur. Hm.. commandant gebeld, maar na veel gedoe was dat geen probleem in de morgen op maandag. Als ik maar voor 1 terug was. So be it dus.
Afspraak gemaakt dat als hij in het ergste geval niet klaar was, ik de leenmini mee kon nemen die week.
Ik de mini opgehaald, verteld wat ik vond en hopend op een goed einde.

En nou denk jij als lezer, nou komt het goed! HA!.. guess what..

Dag 4, de maandagochtend:
GOEEEEEDE MORGEN! Ik kom mijn MINI halen!

Hallo meneer ten b, ik ga even kijken hoever hij is.
Hoe bedoel je dat? ik moest er om 10 uur zijn, dan was hij klaar.. ow, je bent al weg naar de werkplaats, nevermind.

Meneer komt terug,, Ik heb slecht nieuws.. (dit meen je niet, JAWEL!), hij is nog niet klaar.

Prima zeg ik, dan wil ik de leenMINI meenemen naar eindhoven en de kosten zijn voor jullie, dat heb ik afgesproken met de man van vrijdag.
Dus afkommen met die sleutel.

*zucht* deed de minidealerman.
Prima zegt hij, hier is de sleutel. tot vrijdag.

Dag 6, de vrijdag:
GOEDE MIDDAG! Ik kom mijn mini halen.
Hallo meneer ten b, de mini is klaar ja. Of U 250 euro wilt betalen.

Uhhh.. wat denk je zelf? na al het gedoe die 5 dagen denk jij dat ik dat geld ga betalen? nog niet misschien vriend.
Hm hm.. ja.. zucht,..puf, hm.. dan ga ik even de baas bellen.
DOE DAT!

half uur later kwam de baas zelf en die vertelde mij, u krijgt de auto terug als u 50% van het bedrag betaald voor de reparatiekosten. De Leenmini kostte ons ook een vermogen.. Ja zeg ik, dat is dan pech.. ik ben 20 uur aan verlofuren kwijt, weet je wat dat kost?

Hm, ja goed punt, maar dit is het enige wat ik nog kan doen.
Hm.. nou vooruit dan zei ik.

Een versnellingskabel laten maken bij de MINI dealer Den Haag.

Je moet het maar willen.

Nu twijfel ik even of ik het volgende punt in een ander bericht moet stoppen of gewoon hierbij moet schrijven.

Ahhh f*ck it!!

Mijn 17" zomervelgen zijn gepowdercoat! Hoogglans zwart wel te verstaan! En mijn spiegelkappen zijn ipv rood nu ook weer zwart! :mrgreen:

Foto's:

Direct nadat ze gespoten waren en achterin lagen:
Afbeelding

Monteren van de velgen:
Afbeelding

Eindresultaat:
Afbeelding

Nog even een poetsdag gisteren:
Afbeelding

Dat was het dan weer! Volgende keer (geen idee wanneer) meer foto's van de nieuwe velgen. Tijdens een shoot, of random photo moment momentjes.. haha! :mrgreen:
Afbeelding

Snieze
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 apr 2013, 13:22

Jezus man wtf! Ben blij dat mijn dealer wel top is.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2013, 13:28

Ik kan me voorstellen dat je er zelf minder blij mee bent, maar de manier waar op je het verwoord hebt :lachuh Hopelijk zijn de problemen nu weer voor een tijdje opgelost en kan je weer van je MINI genieten. De nieuwe wielen en spiegelkappen vind ik in ieder geval erg goed staan 8)

Goed om te horen dat je voorlopig baan zekerheid hebt, want dat is ook niet zo vanzelfsprekend tegenwoordig. Jij en je MINI gaan goede tijden tegemoet :D

Terug naar “Show your ride”