OEM JCW Works remkits
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zijn deze prijzen nog actueel Peter/Klaas?
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MrBean
- 4 op een rij!
Bericht
Als ik aan nieuwe remschijven toe ben zullen het gegroefde schijven zijn. Die mogen zeker wel. Normaal gezien zou ik zeggen "het is JCW en het is OEM". Maar ik wil het risico er niet op nemen. In dit apenland hangt het qua keuring allemaal teveel af van die ene persoon die op dat moment een beslissing neemt. En ID, als die begint te zeiken over die gaatjes etc etc dan zijn we weer oeverloos aan het discussiëren. Geen zin in. Ook al zijn er mensen die wel met tal van zaken waar ik me soms vragen bij stel gekeurd rakenkrikkie schreef:Spijtig genoeg niet toegelaten in Belgie, alles met gaatjes zal niet lukken, of kan hij wel door de keuring omdat t fabrieksonderdelen zijn? Iemand?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dit topic is al 2 jaar oud he guys...
Deze prijzen betroffen sets uit de UK die Klaas destijds goedkoop kon inkopen. De genoemde prijzen in dit topic zijn dus NIET meer actueel.
Deze prijzen betroffen sets uit de UK die Klaas destijds goedkoop kon inkopen. De genoemde prijzen in dit topic zijn dus NIET meer actueel.
- koopman
- One wheel wonder
Bericht
De huidige prijzen zijn ze veel te hoog mee ( website prijzen ) en vindt de sevice erg slecht bij ze ! kraken andere tuning bedrijven af. kreeg erg veel commentaar dat ik het bij een pruts bedrijf had laten tunen !! mosselman tubo systems had het in mijn ogen beter voor mekaar en kon me meer in en outs vertellen.
Laatst gewijzigd door koopman op 13 dec 2012, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
We zullen het hopelijk gaan zien Koopman.
Er zal komend jaar vast weer een rollenbankdag georganiseerd worden en het is altijd leuk om het vergelijk te kunnen zien. Dan weet je waar je aan toe bent tov andere getunede MINI's.
Het is altijd jammer om een slechte indruk te hebben opgedaan bij een bedrijf waar veel anderen het juist weer naar hun zin hebben.
Afgelopen weekend nog weer 1.200km met mijn getunede MINI gereden en menigmaal gedacht (en tegen m'n vrouw gezegd) dat ik elke keer weer verbaasd ben als ik gas begin te geven bij 170km/h+
Iedere mm dat je het gas verder intrap voel je weer extra versnelling komen en niet zo'n beetje ook! Machtig mooi!!

Het is altijd jammer om een slechte indruk te hebben opgedaan bij een bedrijf waar veel anderen het juist weer naar hun zin hebben.
Afgelopen weekend nog weer 1.200km met mijn getunede MINI gereden en menigmaal gedacht (en tegen m'n vrouw gezegd) dat ik elke keer weer verbaasd ben als ik gas begin te geven bij 170km/h+
Iedere mm dat je het gas verder intrap voel je weer extra versnelling komen en niet zo'n beetje ook! Machtig mooi!!

- MrBean
- 4 op een rij!
Bericht
Ze zijn vrij kort van stof is mijn mening. Wat niet wil zeggen dat ze niet correct zijn. Want dat zijn ze wel zeker. Naar mijn ervaring zijn het tevens al helemaal geen grootpraters of patsers.Ze doen gewoon hun werk met een speculaasje, wat koffie en ... rust
Dat ze te duur zijn? De prijs is er, het afgeleverde werk naar jou keuze qua stage of werken ook. En kan het ergens anders beter? Dat zou kunnen. Maar de feiten zijn ontegensprekelijk. Beek Racing is gekend en geliefd onder vele Mini rijders in zowel Nederland als België. En dat is niet zomaar. En ook niet sinds gisteren. Dus kan je wel stellen dat het gewoon goed is.
En dan nu .... reclame

Dat ze te duur zijn? De prijs is er, het afgeleverde werk naar jou keuze qua stage of werken ook. En kan het ergens anders beter? Dat zou kunnen. Maar de feiten zijn ontegensprekelijk. Beek Racing is gekend en geliefd onder vele Mini rijders in zowel Nederland als België. En dat is niet zomaar. En ook niet sinds gisteren. Dus kan je wel stellen dat het gewoon goed is.
En dan nu .... reclame

Onze sponsors