op 5 en 6 april is de MINI Urban Style Bus er, dus kans is groot dat ik dan ga. Wil namelijk nogsteeds een ipodhoesje van MINI en een shirt ofzo + ze hebben iets voor me Misschien een waterkoker dit keer ofzo
Ben ook van plan om te gaan maar weet nog niet wanneer.
Ik hoop eigenlijk dat ik onverwachts een vrijkaart krijg (mijn dealer o.i.d?) hahaha
Van Hans Severs heb ik trouwens een uitnodiging gekregen om naar de AutoRAI te komen en dan zou er voor mij iets in de MINI Shop klaarliggen. Een heel leuk initiatief terwijl het niet eens mijn eigen dealer is, ben daar namelijk 1x geweest en heb daar een vrijblijvend gesprek gehad (toen was de R56 nog niet eens uit). Uiteindelijk toch mijn auto gekocht bij Ekris in Utrecht (was gewoon dichtbij huis en het makkelijkst).
Weet niet of je er was om 14:00 maar anders heb ik je net gemist. Persdag was super, lekker rustig. En Alfa Romeo verdient een eervolle vermelding voor de mooiste beurs babes
Des, ja ik heb op de stand staan kijken om 14:00. Maar er was niemand. Toen maar ff met de BMW mensen gesproken over wat ik te doen had en in me ooghoek nog ff gekeken.
Helaas je gemist.....
Ik maak nog ff een topic aan over de Autorai met pics.....